;
coinex

تصویر HTC One M10 برای اولین بار منتشر شد

تصویر HTC One M10 برای اولین بار در فضای آنلاین منتشر شد.

تصویر HTC One M10 برای اولین بار در فضای آنلاین منتشر شد.

چندی پیش شنیدیم که گوشی بعدی اچ تی سی، One M10 (با نام مستعار پرفوم) نوار سیاه برند اچ تی سی زیر نمایشگر را نخواهد داشت. اکنون می توانیم اولین پرچمدار نسل بعدی اچ تی سی را ببینیم.

دیروز پستی در توئیتر توسط evleaks@ گذاشته شد که در آن نوشته بود، تصویری که دیده می شود، دستگاهی شبیه به One A9 را نشان می دهد. نوار برند اچ تی سی در آن وجود ندارد. به نظر می رسد که اولین پرچمدار HTC One بدون این نوار خواهد بود و بدین صورت کاملا با جانشینان قبلی خود، HTC One M8 و HTC One M9 تمایز خواهد داشت.

علاوه بر نداشتن نوار سیاه برند اچ تی سی، تصویر HTC One M10 نشان می دهد که این گوشی دارای دکمه اصلی (هوم)، درست مانند A9، در زیر نمایشگر بوده که احتمالا حسگر اثر انگشت را نیز شامل خواهد شد.

بر اساس شایعات اخیر گوشی One M10 دارای نمایشگر آمولد 5.1 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل (Quad HD) است. این گوشی از پردازنده اسنپ دراگون 820 کوالکام در کنار 4 گیگا بایت رم قدرت می گیرد. 32 گیگا بایت حافظه داخلی آن قابل ارتقا است و دوربین 12 مگا پیکسلی الترا پیکسل با قابلیت فوکوس خودکار لیزری در پشت آن قرار خواهد گرفت. تمام این ویژگی ها به طور قابل توجهی پیشرفته تر از گوشی One M9 خواهد بود. (One M9 به نمایشگر 1080p، پردازنده اسنپ دراگون 810 و تنها 3 گیگا بایت رم مجهز شده است)

از انجا که معمولا evleaks@ تصاویری واقعی از دستگاه های آینده نشان می دهد، می توان باور کرد آنچه را که در تصویر بالا مشاهده می کنیم، گوشی HTC One M10 باشد. این گوشی جدید احتمالا در ماه مارس معرفی خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر