;
coinex

قابیلت سوئیچ بین حساب های کاربری متعدد اینستاگرام منتشر شد

 قابیلت سوئیچ بین حساب های کاربری متعدد اینستاگرام برای نسخه ی اندروید و ios منتشر شد.

قابیلت سوئیچ بین حساب های کاربری متعدد اینستاگرام برای نسخه ی اندروید و ios منتشر شد.

چند روز پیش گزارش دادیم که قابلیت سوئیچ بین حساب های کاربری متعدد اینستاگرام در نسخه ی ios آن در حال تست است. در واقع برخی از کاربران نسخه ی iOS اینستاگرام متوجه تغییر ظریفی در برنامه شدند ولی چند روز پیش تعداد کمی از کاربران توانایی این را داشتند که بین چند حساب کاربری اینستاگرام، سوئیچ کنند. سوئیچ بین حساب های کاربری متعدد اینستاگرام در اصل در سال گذشته با نسخه های اندرویدی شروع شد، این قابلیت چیزی بود که در ماه نوامبر گذشته، برخی از کاربران تست بتای اندروید قادر به آن بودند و چند روز پیش این شبکه اجتماعی، در این قابلیت را قبل از دائمی شدن تست کرد و از این رو برای برخی در دسترس قرار گرفت. امروز قابلیت سوئیچ بین چند حساب کاربری اینستاگرام به صورت رسمی برای نسخه ی ios  و اندروید آن، منتشر شد.

پس از اضافه کردن حساب کاربری دیگر، نوتیفیکیشن های اینستاگرام به شما می گویند که لایک ها و کامنت های دریافتی مربوط به کدام حساب کاربری است. البته شاید به این فکر کنید که نیاز به داشتن چند حساب های کاربری چندان مطرح نیست و این قابلیت کاربردی نخواهد بود ولی در نظر داشته باشید که کسانی که مدیریت کسب و کار و یا برند خاصی را برعهده داند از این شبکه اجتماعی نیز مانند دیگر شبکه های اجتماعی برای گسترش کسب و کار خود استفاده می کنند و در عین حال، افرادی وجود دارند که با اهداف خاص نیاز به داشتن همزمان حساب های کاربری متعدد دارند.

برای استفاده از قابلیت سوئیچ بین چند حساب کاربری اینستاگرام، به بخش تنظیمات بروید، در انتهای گزینه های تنظیم حساب کاربری، گزینه ی Add Account را مشاهده خواهید کرد. از این طریق حساب کاربری دیگر خود را اضافه کنید. با قابیلت سوئیچ بین حساب های کاربری متعدد اینستاگرام شما می توانید تا 5 حساب کاربری برای سوئیچ در اختیار داشته باشید. این قابلیت در نسخه ی 7.15 از این برنامه گنجانده شده است.

قابلیت سوئیچ بین چند حساب کاربری اینستاگرام،

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: tech.slashdot


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر