;
coinex

شارژ بی سیم برای ماشین های خودران ؛ پروژه دوست داشتنی آلفابت

کمپانی آلفابت قصد دارد پروژه شارژ بی سیم برای ماشین های خودران خود را به اجرا در آورد.

کمپانی آلفابت قصد دارد پروژه شارژ بی سیم برای ماشین های خودران خود را به اجرا در آورد.

به تازگی پروژه ماشین خودران گوگل، با تست اجرایی این پروژه در جاده های عمومی حرکت روبه جلویی داشته است. این پروژه با تست های مختلف در مجموع 2.25 میلیون کیلومتر در جاده های مناطق متعددی مانند مانتین ویو، کالیفرنیا، آستین، تگزاس و اخیرا در کریکلند واشنگتن، تحت آزمایش قرار گرفته است و آمار تصادف های بسیار پایینی نیز داشته است.

اضافه کردن داده های بسیار پیچیده به این دانش گسترده و لیستی از مکان های جدید برای آزمایش این پروژه، در حال شکل گیری است. یکی از بزرگترین چالش های پیش رو در این مسیر که هر دارنده ماشین الکتریکی می داند، ظرفیت باتری است. به جز برخی از ایستگاه های شارژی که در گوشه و کنار قرار دارد، اکثر تست های جاده ای ماشین های الکتریکی در همان نقطه، آغاز و در همان محل نیز به پایان می رسد. کمپانی آلفابت در جستجوی راهی منحصر بفرد برای تغییر وضع موجود است. براساس تاییدیه FCC (کمیسیون ارتباطات فدرال) آلفابت قصد دارد تست شارژ بی سیم برای ماشین های خودران را آغاز کند.

در حال حاضر راه اندازی شارژ بیسیم برای برخی از اتومبیل های الکتریکی تجاری قابل دسترس، بسیار دشوار است. به هیچ وجه سرعت شارژ توسط بی سیم حتی نزدیک به سرعت شارژ به شیوه سنتی نیست. در مورد ماشین های خودران گوگل به نظر می رسد که دو شرکت در این تلاش آلفابت به او کمک می کنند. Hevo Power و Momentum Dynamics دو کمپانی هستند که برخی از تجهیزات آلفابت در این راه را، آماده می کنند. اما گزارش ها از وضعیت فعلی آلفابت این گونه خبر می دهد، در حال حاضر در کمپ Hevo Power تجهیزات سوال برانگیز تنها 1.5 کیلو وات شارژ که برای هر نوع ماشین الکتریکی حتی نمونه های اولیه کوچک آلفابت نیز نسبتا سرعت کمی است، شارژ بی سیم برای ماشین های خودران این کمپانی را تامین می کند. کمپانی Hevo قصد دارد تا با آزمایشات بیشتر بازار آینده این تکنولوژی را در دست گیرد.

این پروژه اکنون در اول راه است اما پایان این بازی به نظر می رسد که راه حلی آسان برای شارژ بی سیم ماشین های خودران را فراهم آورد. به نظر می رسد که آلفابت از این پروژه با قدرت پشتیبانی می کند چرا که همه ماشین های خودران آن الکتریکی هستند. در نهایت هدف از پروژه شارژ بیسیم برای ماشین های خودران، بکار بردن این فناوری به صورت گسترده برای ماشین های الکتریکی است تا دارندگان این قبیل خودرو ها بتوانند به سادگی، با پارک کردن و صرف زمان کوتاهی در طول سفر، ماشین های خودران خود را شارژ کنند و بتوانند بدون دغدغه مسافت های بیشتری با ماشین های الکتریکی خود طی کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر