;
coinex

مشخصات فنی نسل جدید تبلت های گلکسی تب اس 2 فاش شد

مشخصات فنی نسل جدید تبلت های گلکسی تب اس 2 فاش شد

ماه گذشته بود که شرکت زائوبا نام چند تبلت جدید از سامسونگ را در لیست خود قرار داد. در حالی که انتظار می رود تا از تبلت گلکسی تب اس 3 به زودی پرده برداری شود، روز گذشته مشخصات فنی دو مدل جدید از سری تبلت های گلکسی اس 2  فاش شد. این تبلت های جدید در بنچمارک های Geekbench و GFXBench ظاهر شدند و این احتمال وجود دارد که در جریان برگزاری کنفرانس جهانی موبایل در کنار گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج از این تبلت های جدید پرده برداری شود.

در حال حاضر تبلت گلکسی اس 2 در دو مدل 8 و 9.7 اینچی موجود است و به فروش می رسد. این تبلت ها با توجه به طراحی و مشخصات خوبی که دارند با استقبال مناسب کاربران مواجه شده اند. با توجه به این موضوع و نتایج بنچمارک به نظر می رسد سامسونگ قصد دارد تا روند تولید این تبلت ها را ادامه دهد و نسل بعدی آن ها را عرضه کند.

مشخصات مدل 9.7 اینچی که دارای شماره مدل SM-T819 است در بنچمارک GFXBench فاش شد. این تبلت دارای صفحه نمایش 9.7 اینچی بوده و رزولوشن 1536 در 2440 را ارائه می دهد. قدرت پردازشی این تبلت توسط تراشه ی اسنپدراگون 625 و پردازنده ی 8 هسته ای با قدرت پردازش 1.8 گیگاهرتز و پردازنده ی گرافیکی آدرنو 510 صورت می گیرد و دارای 3 گیگابایت رم خواهد بود. دوربین اصلی تبلت 8 مگاپیسکلی بوده و به منظور گرفتن عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 2 مگاپیکسلی در جلوی  تبلت تعبیه شده است. بنا به اطلاعات منتشر شده از سوی GFXBench نسخه ی اندروید پیش نصب بر روی این گوشی اندروید 6.0.1 مارشمالو خواهد بود. به نظر می رسد در تمامی دستگاه های جدید و رده بالای خود از این نسخه ی اندروید استفاده خواهد کرد.

شماره مدل 8 اینچی SM-T719 است. این تبلت از لحاظ مشخصات فنی و ویژگی ها تفاوتی با مدل 9.7 اینچی ندارد و دقیقاً از همان پردازنده و میزان رم در ساخت آن استفاده شده است. اما به نظر از لحاظ طراحی این دو مدل تفاوت های جزئی با هم خواهند داشت. احتمال می رود این دو تبلت به جای نام گلکسی تب اس 3، نام گلکسی تب اس 2 مدل 2016 را داشته باشند.

به نظر می رسد در مدل های جدید گلکسی تب اس 2 مشکلاتی از قبیل اسپیکر ضعیف و روشنایی کم نمایشگر مرتفع شده باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر