;
coinex

مدل 3 تسلا نسل چهارم خودروهای ایلان ماسک

مدل 3 تسلا نسل چهارم خودرو های کمپانی تسلا خواهد بود.

مدل 3 تسلا نسل چهارم خودرو های کمپانی تسلا خواهد بود.

تسلا استراتژی بلند مدتی را برای تولید خودرو های الکتریکی در حجمی وسیع در نظر گرفته است. این شرکت چند روز قبل تایید کرد که خودروی مقرون به صرفه سدان مدل 3 را که تسلا مدت هاست بر روی آن کار می کند در 31 مارس (دوازدهم فروردین ماه) رونمایی خواهد کرد.

بر اساس گزارش های منتشر شده، کمپانی تسلا یک خودروی سدان را به نماش خواهد گذاشت که 35,000 دلار بیشتر قیمت نخواهد داشت. جزئیات این خودرو که در ماه آینده رونمایی خواهد شد هنوز به درستی مشخص نشده است. چرا که ایلان ماسک در گفتگویی که با تحلیلگران خودرو داشته، گفته است که هنوز به درستی نمی داند خودرویی را که در ذهن خود ساخته، چگونه خواهد بود.

ماسک از قبل اعلام کرده بود که رونمایی ماه مارس و قبل از آن که مدل 3 تسلا بتواند آغاز بکار کند، به اتمام کار عملیاتی شرکت گیگافکتوری (Gigafactory) وابسته است. گیگافکتوری کارخانه ساخت باتری های لیتیوم – یونی است که در درجه اول برای ماشین های تسلا باتری تولید خواهد کرد و قرار است در سال 2016 عملیاتی گردد. تسلا قصد دارد تا با سرمایه گذاری بر روی گیگا فکتوری تولید پیل های لیتیوم – یونی برای خودرو های خود را تقویت کند و با نصب و راه اندازی آن در ماشین های مدل 3، افتتاح 80 مکان خرده فروشی و مراکز خدمات و راه اندازی 300 مکان جدید سوپر شارژر، موقعیت خود را مستحکم تر کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmag


 

عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر