;
coinex

کوالکام استفاده از تراشه ی اسنپدراگون 820 در گوشی جی 5 را تایید کرد

 با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید. .

تنها چند روز تا برگزاری برگزاری کنگره ی جهانی موبایل 2016 فاصله داریم و همچنان گوشی های گلکسی اس 7 و جی 5 ال جی در کانون توجهات قرار دارند.
در مورد گوشی ال جی جی 5 مدت هاست که شاهد انتشار شایعات زیادی در مورد مشخصات فنی اش هستیم. نقطه ی اشتراک همه ی این شایعات در این بود که این گوشی از چیپ ست اسنپدراگون 820 بهره خواهد برد. امروز شرکت سازنده ی پردازنده ی کالفرنیایی طی انتشار عکسی این موضوع را تایید کرد.

کوالکام در آخرین توئیتی که منتشر کرد از عبارت “whole new way to play” استفاده کرد و وعده رونمایی از ویژگی های جدیدی را در تاریخ 21 فوریه داد. با توجه اینکه پرده برداری از گوشی جی 5 در همین تاریخ صورت می گیرد می توان نتیجه گرفت که منظور کوالکام به گوشی جی 5 بوده است. همچنین یکی دیگر از مواردی که این موضوع را تایید می کند عکس به کار رفته در توئیت کوالکام است. این عکس یک ربات است که اغلب ال جی در تیزر های تبلیغاتی جی 5 از آن استفاده می کرد. بنابراین به احتمال 99.9 درصد می توان گفت که منظور کوالکام به گوشی جی 5 است و به صورت غیر مستقیم وجود تراشه ی اسنپدراگون 820 در این گوشی را تایید کرده است.

ال جی در ساخت گوشی های پرچمدارش همیشه از بهترین تراشه های ساخت کوالکام استفاده می کرد، اما در مورد جی 4 این موضع صادق نبود. ال جی به دلیل مشکلات گرمای بیش از حد تراشه ی اسنپدراگون 810 از محصول 6 هسته ای کوالکام یا همان اسنپدراگون 808 استفاده کرد.

شرکت رقیب ال جی نیز در ساخت گوشی پرچمدارش یعنی گلکسی اس 7 از همین تراشه استفاده کرده است. گفتنی است که گوشی های گلکسی اس 7 که در آمریکای شمالی و چین عرضه می شوند از این تراشه بهره خواهند برد و گلکسی اس 7 که در دیگر مناطق عرضه می شود به تراشه اکزینوس 8890 سامسونگ مجهز خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید. .


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر