;
coinex

اچ تی سی وایو با قیمت 799 دلار عرضه خواهدشد

اچ تی سی وایو با قیمت 799 دلار عرضه خواهدشد

اچ تی سی وایو ، دومین هدست فوق العاده ی واقعیت مجازی دنیا، به زودی عرضه خواهد شد.

اچ تی سی وایو محصول شرکت تایوانی HTC، که به گوشی های هوشمند خود معروف است، در آوریل سال 2016 و با قیمت 799 دلار در دسترس علاقه مندان خواهد بود. پیش فروش این محصول از 29 فوریه آغاز می شود.

قیمت این دستگاه، به اندازه ی 200 دلار با اصلی ترین رقیب خود یعنی آکیولس ریفت تفاوت دارد. آکیولس ریفت، بهار سال 2016 و با قیمت 600 دلار عرضه خواهد شد. نا گفته نماند که اچ تی سی وایو از کنترلر های حرکتی برخوردار است، اما کنترلر های آکیولس به صورت مجزا و در قالب یک ابزار جانبی فروخته می شوند.

هدست واقعیت مجازی اچ تی سی با دو بازی رایگان عرضه همراه خواهد شود: “Job Simulator: The 2050 Archives” و “Fantastic Contraption”. این دستگاه برای عملکرد مناسب و دقیق خود به یک کامپیوتر شخصی قدرتمند نیاز دارد؛ بنابراین باید 1000 دلار دیگر هزینه کنید تا یک پی سی مطابق با اچ تی سی وایو داشته باشید.

هدست واقعیت مجازی اچ تی سی با دو بازی رایگان عرضه می شود: “Job Simulator: The 2050 Archives” و “Fantastic Contraption.

روز یکشنبه، قابلیت دیگری از اچ تی سی وایو به نام Vive Phone Service معرفی شد. می توانید این دستگاه را به گوشی موبایل خود متصل کرده و تماس تلفنی برقرار کنید و یا اینکه پیام کوتاه ارسال کنید.

اچ تی سی وایو با همکاری کمپانی Valve تولید و توسعه یافته است. کمپانی Valve، مجری Steam بوده که به عنوان بزرگترین بازار آنلاین بازی های کامپیوتری مخصوص پی سی شناخته می شود. این هدست ها به کامپیوتر متصل می شوند و از دو کنترلر شبیه به دستگاه های نوری برخوردار هستند. سنسور هایی که هدست و کنترلر ها را تشخیص می دهند، در فضای مورد نظر تعبیه شده و تجربه ی شگفت انگیزی از دنیای مجازی را برای کاربر ایجاد می کند.

اچ تی سی وایو یک دستگاه فوق العاده است، و توصیف آن با کلام تقریبا غیر ممکن به نظر می رسد. اگر شانس استفاده از آن را داشتید، فرصت را از دست ندهید، تجربه ی فوق العاده ای خواهد بود.

این هدست ها به کامپیوتر متصل می شوند و از دو کنترلر شبیه به دستگاه های نوری برخوردار هستند. سنسور هایی که هدست و کنترلر ها را تشخیص می دهند، در فضای مورد نظر تعبیه شده و تجربه ی شگفت انگیزی از دنیای مجازی را برای کاربر ایجاد می کند.ض.

ناگفته نماند که اچ تی سی وایو با چالش بزرگی روبرو است. آکیولس ریفت، از قابلیت اپتیک بالاتر و برچسب قیمتی پایین تری برخوردار است، همچنین توسعه دهندگان بازی های کامپیوتری از آکیولس ریفت پشتیبانی می کنند. با این اوصاف، به نظر می رسد که جنگ جالبی میان این دو هدست واقعیت مجازی به وجود خواهد آمد.

هنوز برای قضاوت زود است، به نظر می رسد که وایو برتری دیگری را به نمایش می گذارد تا قیمت بالای دستگاه، مانع فروش و استقبال آن نباشد. کمپانی سونی، یکی دیگر از شرکت هایی است که  قصد دارد با هدست واقعیت مجازی مخصوص پلی استیشن 4، وارد این بازار رقابت شود. هدست سونی، نسبت به سایر هدست ها برتری دارد، چرا که افراد بسیاری از پلی استیشن 4 استفاده می کنند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر