;
coinex

مقایسه ی مشخصات و قیمت آیفون SE نسبت به آیفون 6 و آیفون 6 اس

قیمت آیفون SE  از آیفون 6 کمتر است و مشخصات آن شبیه به آیفون 6 اس به نظر می رسد.

قیمت آیفون SE  از آیفون 6 کمتر است و مشخصات آن شبیه به آیفون 6 اس به نظر می رسد.

 به ادعای KGI، یک شرکت مشاوره که اغلب در مورد اپل گزارش می دهد، قیمت این آیفون SE بین 400 دلار تا 500 دلار خواهد بود. KGI همچنین گزارش می دهد که آیفون SE با یک دوربین 12 مگاپیکسلی به جای دوربین 8 مگاپیکسلی آیفون 5 اس که شایعه شده بود، در آن بکار می رود، همراه خواهد بود.

اپل در حال حاضر آیفون 6 را به قیمت 549 دلار، به فروش می رساند که این به این معنی است که قیمت آیفون SE با اینکه این گوشی مشخصات بهتری دارد، کمتر از آیفون 6 خواهد بود، البته آیفون SE صفحه نمایش کوچکتری دارد.

تا کنون، به نظر می رسد که آی فون SE بیشتر از اینکه شبیه به آیفون 5 اس باشد، به  آیفون 6 اس شباهت دارد، قبلا شایعات حاکی از آن بودند که این آیفون جدید 4 اینچی اپل، شبیه به آیفون 5 اس خواهد بود. با توجه به اینکه شایعه شده است که در آیفون SE از تراشه ی قوی A9 بکار رفته در آیفون 6 اس، استفاده می شود، آیفون SE می تواند یک گزینه بسیار جذاب برای کاربران باشد، به خصوص اینکه با دوربین بسیار عالی از آیفون 6 اس نیز همراه است.

شایعات قبلی همچنین ادعا می کنند که آیفون SE از ویژگی های پرمیوم دیگر، مانند لایو فوتو و اپل پی نیز برخوردار است. همچنین ادعا می شود که از لحاظ ظاهری شبیه آیفون 5 اس است، اما لبه های پانل های جلوی آن، مانند به نسل آیفون 6 کمی طراحی خمیدگی، دارد. عکس هایی که دیروز از صفحه نمایش و دکمه ی هوم  آیفون SE به بیرون درز شد، نشان می دهد که این صفحه نمایش 4 اینچی فاقد تکنولوژی لمس سه بعدی آیفون 6 اس است.

جالب است آیفون SE که از نام می بریم همان گوشی های هوشمند 4 اینچی بعدی اپل است که تا هفته ی گذشته 5se خوانده می شد. تا کنون کوچکترین نسخه از آخرین مدل آی فون، آیفون 6 اس است، که صفحه نمایش 4.7 اینچی دارد. آخرین آیفونی که صفحه نمایش 4 اینچی داشت، آیفون 5 اس بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر