;
coinex

اچ تی سی می گوید: HTC 10 بهترین دوربین های دنیا را دارد

اچ تی سی می گوید: HTC 10 بهترین دوربین های دنیا را دارد

شرکت اچ تی سی برای رونمایی از پرچمدار جدید خود که در واقع جایگزینی برای One M9 محسوب می شود، در حال آماده شدن است. این شرکت اخیراً اعلام کرده بود که پرچمدار جدیدش که نام HTC 10 را خواهد داشت، گوشی قدرتمندی است و حالا می گوید این موبایل بهترین دوربین اصلی و جلوی دنیا را دارد.

البته باید به این موضوع توجه کرد که این اولین باری نیست که اچ تی سی در مورد محصول تازه ی خود صحبت می کند. چند هفته پیش یکی از مدیران این شرکت اعلام کرده بود پرچمدار آتی اچی تی سی دوربین فوق العاده ای را به کاربران ارائه می دهد.

طبق شایعات دوربین اصلی این دستگاه 12 مگاپیکسلی التراپیکسل خواهد بود اما جزئیات زیادی درباره ی دوربین جلوی آن موجود نیست. در هر صورت در حال حاضر نمی توان مشخص کرد که این گوشی از چه لحاظ بهترین دوربین های اصلی و جلویی در دنیا را دارد. اما امیدواریم اچ تی سی این بار ما را نا امید نکند و تجربه ای که در مورد دوربین 4 مگاپیکسلی التراپیکسل گوشی های One M7 و One M8 داشتیم را تکرار نکند. دوربین این دو گوشی از لحاظ کیفی به هیچ وجه در سطح پرچمداران آن زمان نبود.

اما به جز دوبین قدرتمند، گوشی HTC 10 دارای صفحه نمایش 5.1 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 خواهد بود قدرت پردازشی این گوشی توسط چیپ ست پرچمدار کوالکام یعنی اسنپدراگون 820 تامین می شود. 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی از مشخصه های حافظه ای HTC 10  است. این گوشی همچنین به حسگر اثر انگشت نیز مجهز خواهد بود.

پیش بینی می شود اندروید 6 مارشمالو به همراه رابط کاربری Senns 8.0 UI بر روی گوشی نصب باشد و از لحاظ ظاهری نیز ترکیبی از One A9 و One M9 خواهد بود.

گفته می شود قرار است از این گوشی در تاریخ 19 آوریل پرده برداری شود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر