;
coinex

قیمت آیپد جدید 9.7 اینچی از آیپد ایر 2 بیشتر خواهد بود

قیمت آیپد جدید 9.7 اینچی از آیپد ایر 2 بیشتر خواهد بود

انتظار می رود تا اپل در رویداد روز دو شنبه ی خود از آیفون SE یا همان موبایل جدید با صفحه نمایش کوچکش پرده برداری کند. به نظر می رسد که اپل در کنار این گوشی هوشمند جدید، در حال آماده شدن برای رونمایی از آیپد جدید 9.7 اینچی اش نیز است. گزارش ها حاکی از این هستند که نسل آینده ی آیپد اپل نیز به مانند آیپد پرو ویژگی های برجسته ای داشته باشد. محصول جدید با وجود اینکه با نام آیپد ایر 3 معروف شده است، احتمالاً با نام آیپد پرو معرفی خواهد شد و با توجه به مشخصات خوب و با کیفیت قیمتی فراتر از 500 دلار خواهد داشت.

تا به حال هیچ نوع آیپد 9.7 اینچی وجود نداشته است که قیمت پایه ی آن بیش از 499 دلار باشد. اما به نقل از 9to5Mac اپل با استفاده از اعتبار برند Pro، این قیمت پایه را توجیه خواهد کرد. علاوه بر این، گزارش ها حاکی از این هستند که اپل محصول پایه ی خود به جای حافظه ی 16 گیگابایت، با حداقل 32 گیگابایت عرضه خواهد کرد.

تصمیم اپل مبنی بر افزایش حداقل حافظه، با توجه به قابلیت ضبط ویدیو با کیفیت 4K توسط دوربین پشتی منطقی به نظر می رسد. نگهداری ویدیو ها با کیفیت 4K به فضای زیادی نیاز خواهد داشت و به همین دلیل اپل نسخه ی 128 گیگابایتی را برای آیپد 9.7 اینچی خود در نظر گرفته است. بنابراین محصول جدید قرار نیست جای آیپد ایر 2 را بگیرد. آیپد ایر 2 کماکان با قیمت پایه ی 499 دلار در بازار موجود خواهد بود.

همان طور که می دانید آیپد 9.7 اینچی اپل از چیپ ست A9X و همچنین قلم اپل بهره خواهد برد. به مانند ورژن آیپد پرو سایز بزرگ، برای پشتیبانی از صفحه کلید هوشمند شرکت با نام Smart Keyboard یک Smart Connector نیز بر روی آن تعبیه شده که ظاهراً متناسب با محصول جدید اندازه اش کمی کوچکتر شده است.

رویداد اپل قرار است در 2 شنبه ی هفته ی جاری برگزار شود و به نظر می رسد که تا آن روز شاهد انتشار جزئیات بیشتری از محصولات جدید اپل خواهیم بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر