;
coinex

اولین شهرهایی که میزبان ماشین های خودران خواهند بود

اولین شهرهایی که میزبان ماشین های خودران هستند

برخی شهرها جاده های خود را برای حضور ماشین های خودران آماده می کنند.

مجمع جهانی اقتصاد (WEF) اخیرا بررسی هایی را در زمینه ی عکس العمل افراد در مواجهه با ماشین های خودران انجام داده است؛ بخشی از این گزارش مربوط به شهر هایی است که ماشین های خودران برای اولین بار در آنها آزمایش می شوند.

در ادامه با 7 شهری که با این چالش مواجه می شوند و خود را برای دهه ی ماشین های خودران آماده می کنند، آشنا می شویم؛ با تکرا همراه شوید.

سنگاپور

این شهر در برنامه ی آزمایش چند ساله ی ماشین های خودران قرار داد و مردم سنگاپور خود را برای حضور آنها آماده می کنند. .

این شهر در برنامه ی آزمایش چند ساله ی ماشین های خودران قرار داد و مردم سنگاپور خود را برای حضور آنها آماده می کنند. اولین فاز این آزمایش در ماه ژانویه انجام خواهد شد. به گزارش Channel News Asia، شاتل های خودران در مسیر های مشخص شده و با ترافیک کم، حضور خواهند داشت. در مراحل بعد، ماشین های خودران در جاده های واقعی و با ترافیک های روزانه، آزمایش می شوند. این آزمایش، دو سال به طول می انجامد.

یک شرکت استارت آپ قصد دارد تاکسی های خودران خود را تا اواخر سال 2016، در این شهر آزمایش کند. این کشور، یکی از نواحی آزمایشی برای سیتی موبیل2 نیز محسوب می شود؛ برنامه ای که به آزمایش شاتل های الکتریکی خودران در کشور ها می پردازد.

.

گوتنبرگ، سوئد

گوتنبرگ، سوئد دومین شهر بزرگ سوئد نیز در لیست WEF قرار گرفته است، چرا که برنامه ی درایومی ولوو نیز در این شهر انجام خواهد شد..

دومین شهر بزرگ سوئد نیز در لیست WEF قرار گرفته است، چرا که برنامه ی درایومی ولوو نیز در این شهر انجام خواهد شد. برنامه ی ولوو که از سال 2017 آغاز خواهد شد، به 100 نفر این امکان را می دهد که ماشین خودران ولوو XC90 را اجاره کرده و حالت خودران آن را در جاده های مخصوص سوئد امتحان کنند. تمام اینها بخشی از برنامه ی ماشین ضدمرگ ولوو XC90 و تحقق آن تا سال 2020 محسوب می شود.

.

پیتسبورگ

مرکز تحقیقاتی ماشین های خودران اوبر در شهر پیتسبورگ قرار دارد؛ به همین دلیل این شهر هم در لیست WEF قرار گرفته است..

مرکز تحقیقاتی ماشین های خودران اوبر در شهر پیتسبورگ قرار دارد؛ به همین دلیل این شهر هم در لیست WEF قرار گرفته است. گارنگی ملون نیز در این شهر واقع شده، جایی که چندین پروفسور رباتیک روی پروژه های خودران فعالیت می کنند. اوبر، بیش از 40 متخصص ماشین خودران را از کارنگی ملون به کار گرفته است.

.

آمستردام

 آمستردام آمستردام نیز در این لیست قرار گرفته، چرا که هلندی ها قصد دارند ایده ی ماشین های خودران را در جامعه القا کنند. .

آمستردام نیز در این لیست قرار گرفته، چرا که هلندی ها قصد دارند ایده ی ماشین های خودران را در جامعه القا کنند. برای مثال، وزیر زیرساخت های هلند، ملانی شولتز، برای ایجاد قوانین استاندارد، به منظور حضور ماشین های خودران در جاده ها تلاش می کند. هلند نیز یکی دیگر از سایت هایی است که شاتل های الکتریکی سیتی موبیل 2 در آن آزمایش می شوند.

.

میلتون کینز، انگلستان

 میلتون کینز، انگلستان این شهر در حال آزمایش بر روی پاد های خودران بوده و به همین دلیل در لیست WEF قرار گرفته است..

این شهر در حال آزمایش بر روی پاد های خودران بوده و به همین دلیل در لیست WEF قرار گرفته است. به گزارش Engineer، در حال حاضر، تنها 20 پاد در این شهر حضور دارند، اما پیش بینی می شود که تا سال 2017، بیش از 100 پاد تماما خودران در کنار جاده ها و پیاده رو ها حضور داشته باشند.

.

لندن

لندن لندن در سال جاری، آزمایش پاد های الکتریکی خودران را در برنامه ی 11 میلیون دلاری خود به نام Project GATEway آغاز خواهد کرد. به این ترتیب توانست در این لیست حضور داشته باشد..

لندن در سال جاری، آزمایش پاد های الکتریکی خودران را در برنامه ی 11 میلیون دلاری خود به نام Project GATEway آغاز خواهد کرد. به این ترتیب توانست در این لیست حضور داشته باشد.

.

تورنتو

تونتو تا به حال در عرصه ی آزمایش ماشین های خودران حضور نداشته است، اما به دلیل اینکه برای ایجاد نقشه ی جاده ای دو ساله، وبه منظور ادغام ماشین های خودران، تلاش می کند، موفق شد که در این لیست حضور داشته باشد. .

تونتو تا به حال در عرصه ی آزمایش ماشین های خودران حضور نداشته است، اما به دلیل اینکه برای ایجاد نقشه ی جاده ای دو ساله، وبه منظور ادغام ماشین های خودران، تلاش می کند، موفق شد که در این لیست حضور داشته باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر