;
coinex

سامسونگ از بیگ دیتا برای کمک به پزشکان در تشخیص تومورهای سینه استفاده می کند

 سامسونگ اعلام کرده است که بیگ دیتا و فن آوری یادگیری عمیق را در دستگاه سونوگرافی بکار می بندد تا به درستی در تشخیص تومورهای سینه ، به پزشکان کمک کند.

سامسونگ اعلام کرده است که بیگ دیتا و فن آوری یادگیری عمیق را در دستگاه سونوگرافی بکار می بندد تا به درستی در تشخیص تومورهای سینه ، به پزشکان کمک کند. الگوریتم یادگیری عمیق این شرکت، به نام S-Detect، در RS80A اعمال شده است. این الگوریتم با بهره گیری از حدود 10،000 مورد از این نوع تومور، به پزشکان در تشخیص تومورهای سینه ، کمک می کند.

دستگاه سونوگرافی سامسونگ با الگوریتم شناسایی S-Detect سازگار می شود و اندازه ی تومور را تشخیص می دهد. با توجه به اندازه ی تومور میزان خطر آن برای بیمار براورد می شود. با این الگوریتم نوع سلولی تومور نیز برای تشخیص دقیق تر قابل دریافت است. انتظار می رود که با این نرم افزار جدید، بیوپسی های غیر ضروری کاهش یابد و تومورهای مضر به درستی پیدا شوند. این تکنولوژی، به طور مشترک توسط سامسونگ الکترونیک و سامسونگ مدیسون، توسعه یافته است.

RS80A، با نرم افزار جدید خود به نام S-Fusion، در اروپا، خاور میانه و کره جنوبی به فروش خواهد رسید. همچنین به صورت تجاری در آمریکا، چین و روسیه، بسته به اینکه چه زمانی از آنها گواهینامه دریافت کند، در دسترس قرار می گیرد. در حال حاضر در بیمارستان چاریته در آلمان، کلینیک مایو در آمریکا، مرکز پزشکی سامسونگ و بیمارستان دانشگاه ملی سئول در کره جنوبی آزمایش شده است.

.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر