;
coinex

ماشین الکتریکی بی ام دبلیو i3 به باتری بزرگ تر مجهز می شود

محدوده ی مسافتی ماشین الکتریکی بی ام دبلیو i3 با باتری جدید و بزرگ تر، به 114 مایل (183 کیلومتر) افزایش یافته است.

محدوده ی مسافتی ماشین الکتریکی بی ام دبلیو i3 با باتری جدید و بزرگ تر، به 114 مایل (183 کیلومتر) افزایش یافته است.

بی ام دبلیو i3 2017، با کسب باتری بزرگ تر توانست محدوده ی مسافتی را از80 مایل به 114 مایل افزایش دهد. تمام اینها به لطف افزایش 50 درصدی ظرفیت باتری آن بوده است. باتری لیتیوم یونی موجود در بی ام دبلیو i3 ، امکانی را فراهم کرده که بدون افزایش اندازه ی آنها، مصرف 22 کیلو وات ساعت به 33 کیلو وات ساعت افزایش داشته باشد.

مخزن سوخت موجود در مدل Range Extender، که از 650 سی سی و موتور دو سیلندر گازوئیلی، برای شارژ باطری درمسیرهای طولانی تر استفاده می کرد هم افزایش داشته و از 1.9 گالن به 2.4 گالن ارتقا یافته است. نکته ی جالب توجه این است که بی ام دبلیو قصد ندارد i3 2017 را همراه با مدل رنج اکستندر عرضه کند. مدل i3 قدیمی با یک شارژ کامل و مخزن پر می تواند مسافت 150 مایل (241 کیلومتر) را طی کند.

پشتیبانی از شارژ سریع این اجازه را می دهد که مدت زمان شارژ کامل با شارژر سطح 2 به  4.5 ساعت برسد؛ این در حالیست که مدل قدیمی تر، به 3.5 ساعت زمان نیاز داشت. با اینحال، با توجه به افزایش 50 درصدی باتری، و بر مبنای مصرف کیلو وات ساعت، سریعتر خواهد بود. تکنولوژی شارژ سریع 50kW DC به بی ام دبلیو i3 جدید این امکان را می دهد که در عرض 40 دقیقه، 80 درصد از ظرفیت باتری را کامل کند. این میزان در مقایسه با مدل قبلی، 25 دقیقه بهبود داشته است.

ناگفته نماند که ماشین الکتریکی بی ام دبلیو i3 در آمریکا و با رنگ فوق العاده ی آبی پروتونیک متالیک که در بی ام دبلیو i8 با شکوه مشاهده می کنید، در دسترس خواهد بود. با تمام زیبایی و شکوه بی ام دبلیو i3 ، این ماشین تا اواخر امسال با رقیب سرسختی همچون شورولت بولت روبرو خواهد شد؛ این ماشین می تواند مسافت 200 مایل (321 کیلومتر) را طی کند. البته شورولت بولت از رنج اکستندر برخوردار نیست. تسلا مدل 3 2017 نیز یکی دیگر از رقبای بی ام دبلیو i3 محسوب می شود.

ناگفته نماند که ماشین الکتریکی بی ام دبلیو i3 در آمریکا و با رنگ فوق العاده ی آبی پروتونیک متالیک که در بی ام دبلیو i8 با شکوه مشاهده می کنید، در دسترس خواهد بود. ناگفته نماند که ماشین الکتریکی بی ام دبلیو i3 در آمریکا و با رنگ فوق العاده ی آبی پروتونیک متالیک که در بی ام دبلیو i8 با شکوه مشاهده می کنید، در دسترس خواهد بود. ناگفته نماند که ماشین الکتریکی بی ام دبلیو i3 در آمریکا و با رنگ فوق العاده ی آبی پروتونیک متالیک که در بی ام دبلیو i8 با شکوه مشاهده می کنید، در دسترس خواهد بود. ناگفته نماند که ماشین الکتریکی بی ام دبلیو i3 در آمریکا و با رنگ فوق العاده ی آبی پروتونیک متالیک که در بی ام دبلیو i8 با شکوه مشاهده می کنید، در دسترس خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر