;
coinex

گوگل از طرفداران می خواهد آخرین نسخه اندروید را نامگذاری کنند

گوگل از طرفداران می خواهد آخرین نسخه اندروید (Android N) را نامگذاری کنند.

گوگل از طرفداران خود می خواهد آخرین نسخه اندروید (Android N) را نامگذاری کنند.

ماه دسامبر سال گذشته ساندار پیچای در سفری به هند، به شوخی گفت که نسخه ی بعدی اندروید در یک تصمیم گیری آنلاین نامگذاری می شود. مدیر عامل گوگل بیان کرد که این جمعیت ۱.۳ میلیاردی می توانند نام یکی از دسرهای هندی را برای جدیدترین بروزرسانی از محبوب ترین سیستم عامل موبایل -که معمولا نام خوراکی های شیرین برای آن در نظر گرفته شده است- انتخاب کنند .

از قرار معلوم پیچای به وعده ی خود عمل کرده است. گوگل در کنفرانس توسعه دهندگان I/O گوگل، طرفداران را به رقابت و مسابقه ای دعوت و بیان کرد که معنی “N” در اندروید N به عهده ی شماست.

شما هم می توانید ایده ی خود را برای این نامگذاری در این قسمت ارائه دهید. گوگل نگفت که چه موقع این نام را انتخاب می کند و با این حال که آن را مسابقه نامید ولی برای آن برنده و یا جایزه ای در نظر نگرفته است.

گوگل از اندروید N در حضور جمعیتی ۷۰۰۰ نفری از توسعه دهندگان در آمفی تئاتر شورلاین در مونتین ویو، کالیفرنیا رخ نمایی کرد. یکی از قابلیت های جدید این سیستم عامل شامل اسپلیت اسکرین است که به شما این امکان را می دهد به طور همزمان بیش از یک اپلیکیشن را اجرا کنید. شما همچنین می توانید به جای اینکه هنگام دریافت یک پیام، کاری که در حال انجام آن هستید را متوقف کنید و به یک برنامه ی پیام رسانی بروید، می توانید مستقیما پیام را از نوتیفیکیشن ها پاسخ دهید.

در نهایت محض یاداوری بیان می کنیم که همه ی نسخه های اندرویدی از نام خوراکی های خوشمزه و شیرین گرفته شده اند به طور مثال، “K” برای  کیت کت (KitKat) در سال ۲۰۱۳، “L” برای لالی پاپ (Lollipop) در سال ۲۰۱۴ و “M” برای مارشمالو (Marshmallow) نسخه ی اندرویدی که در اکتبر عرضه شد، انتخاب شده اند که نام آبنبات بوده اند.

شما هم می توانید در انتخاب نام این اندروید سهیم باشید. برخی برای آن نوتلا (Nutella) و برخی دیگر Nosebleed Nougat را در نظر گرفته اند. نظر شما در این باره چیست؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: cnet


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر