;
coinex

کانسپت خیره کننده ی بی ام دبلیو 2002 هومیج رونمایی شد

کانسپت بی ام دبلیو 2002 هومیج (BMW 2002 Hommage) رونمایی شد.

کانسپت بی ام دبلیو 2002 هومیج (BMW 2002 Hommage) رونمایی شد.

ماشین بی ام دبلیو 2002 هومیج ، ماشین تکریمی این خودرو ساز آلمانی است؛ این ماشین به مناسبت سالگرد 50 سالگی سری مدل بی ام دبلیو 02 طراحی شده است.

اگر بی ام دبلیو ام 2 با استاندارد های شما مطابقت ندارد، پس قاطعانه می توان گفت که کانسپت خیره کننده ی جدید بی ام دبلیو، به خوبی از عهده ی این کار بر خواهد آمد.

با هم نگاهی می اندازیم به کانسپت بی ام دبلیو 2002 Hommage ؛ با تکرا همراه شوید.

.

این کانسپت به منظور زنده کردن و بازگشت برخی از بخش های به یاد ماندنی  مدل 2002 اورجینال، به زندگی امروزی طراحی شده است.

این کانسپت به منظور زنده کردن و بازگشت برخی از بخش های به یاد ماندنی  مدل 2002 اورجینال، به زندگی امروزی طراحی شده است..

با اینحال، این مدل کمی بزرگتر و البته سریع تر از مدل 2002 توربو ساخته شده است.

با اینحال، این مدل کمی بزرگتر و البته سریع تر از مدل 2002 توربو ساخته شده است..

طراحان بی ام دبلیو، برای نمای جلویی 2002 هومیج یک دماغه ی رو به پایین شبیه به کوسه طراحی کرده اند؛ سپر جلویی و سایر بخش های ماشین به شکلی طراحی شده که در تمام شرایطی رانندگی، نیروی رو به پایین را به حداکثر برساند.

 طراحان بی ام دبلیو، برای نمای جلویی 2002 هومیج یک دماغه ی رو به پایین شبیه به کوسه طراحی کرده اند؛ سپر جلویی و سایر بخش های ماشین به شکلی طراحی شده که در تمام شرایطی رانندگی، نیروی رو به پایین را به حداکثر برساند..

بازتاب دهنده های زرد رنگ چراغ های جلویی که چراغ ها را احاطه کرده اند، بازگشت به دورانی هستند که لنزهای چراغ جلوی زرد در ماشین های مسابقه ای کلاسیک استفاده می شد. یک نوار کربن فیبر، دورتا دور ماشین کشیده شده که یادآور قطعات کروم خارجی در مدل های 2002 باشد.

.

اسپویر جلویی این کانسپت، تنها برای اهداف ایرودینامیک تعبیه نشده، بلکه موتور چشمگیر توربو شارژ ماشین را به رانندگان دیگر یادآوری می کند.

اسپویر جلویی این کانسپت، تنها برای اهداف ایرودینامیک تعبیه نشده، بلکه موتور چشمگیر توربو شارژ ماشین را به رانندگان دیگر یادآوری می کند..

به نظر می رسد که کانسپت بی ام دبلیو 2002 هومیج ، به دنبال یک کوپه ی اسپرت ام 2 معمول، ساخته شده است؛ بدین ترتیب می توان نتیجه گرفت که قدرت موتور این ماشین نیز، 370 اسب بخار است.

به نظر می رسد که کانسپت بی ام دبلیو 2002 هومیج ، به دنبال یک کوپه ی اسپرت ام 2 معمول، ساخته شده است؛ بدین ترتیب می توان نتیجه گرفت که قدرت موتور این ماشین نیز، 370 اسب بخار است..

کانسپت 2002 Hommage در کونکورسو د الگانزا در مونیخ آلمان، در حال نمایش است.

کانسپت 2002 Hommage در کونکورسو د الگانزا در مونیخ آلمان، در حال نمایش است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر