;
coinex

با این درمان ساده اعتیاد به گوشی هوشمندتان را ترک کنید!

با این درمان ساده اعتیاد به گوشی هوشمندتان را ترک کنید!

آیا شما به گوشی هوشمند خود معتاد هستید؟ هنگامی که باتری گوشی شما کم است و یا گوشیتان جای همیشگی نیست، مضطرب می شوید؟ آیا برای انجام کارهایی که استفاده از گوشی ممنوع است، نگران می شوید؟ یک نظرسنجی در بریتانیا نشان داد که به طور متوسط هر بریتانیایی نمی تواند بیش از یک ساعت از گوشی خود جدا باشد و آن را چک نکند. به همین دلیل محققان در صدد راهی برای درمان آن برآمدند.

با توجه به یک ویدئوی منتشر شده، درمان اعتیاد به گوشی هوشمند درست در صفحه ی تنظیمات گوشی هوشمند خودتان است. با تبدیل صفحه نمایش گوشی تان به رنگ خاکستری، شما رنگی که باعث می شود مغزتان هیجان زده شود (یعنی رنگ قرمز) را حذف می کنید. به همین دلیل هم هست که نشانه های “STOP” به رنگ قرمز هستند و اغلب نوتیفیکیشن ها را هم به همین رنگ ها در نظر می گیرند. با توجه به گزارش آتلانتیک، این رنگ قرمز موجود بر روی گوشی است که باعث می شود خیلی زود گوشی های خود را چک کنید. طبق یک نظرسنجی که سال گذشته در گالوپ انجام شد دریافتند که ۷۲ درصد از دارندگان گوشی های هوشمند گوشی های خود را هر ساعت چک می کنند.

به سادگی و با کلیک بر روی آیکون تنظیمات دستگاه آیفون می توانید صفحه نمایش گوشی خود را به رنگ خاکستری درآورید. بر روی General و سپس Accessibility تپ کنید. سپس یک سوئیچ ضامن می بینید که با کشیدن آن صفحه نمایش تان را بی رنگ می کنید. بر روی دستگاه هایی که اندروید ۵ یا بالاتر از آن را اجرا می کنند، می توانید به قسمت تنظیمات بروید و سپس بر روی About Phone کلیک کنید، در این قسمت شما یک شماره بیلد از گوشی هوشمند خود را مشاهده خواهید کرد. مکررا بر روی آن تپ کنید تا گزینه های Developer را باز کند. آن را روشن نمایید. به قسمت Hardware بروید، فضای رنگی Simulate را انتخاب کنید، بر روی آن کلیک و آن را برای حالت Monochromacy تنظیم کنید.

هنگامی که جهان گوشی هوشمندتان به رنگ خاکستری باشد، شما خیلی کمتر راغب به استفاده از آن خواهید بود، از آنجایی که مجبور نیستید هر ساعت گوشی خود را چک کنید، می توانید سازنده تر عمل کنید و به کارهای مهم تر خود بپردازید. اگر به طور جدی احساس می کنید که گوشی های هوشمند به طور جدی شما را از کار و زندگی ساقط کرده بهتر نیست در استفاده از آن تجدید نظر کرده و با یک روش فوق العاده ساده ی تغییر رنگ تم صفحه استفاده از آن را تنها به مواقع ضروری موکول کنید؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر