;
coinex

ردیاب گیر فیت ۲ ؛ نسل بعدی پوشیدنی سامسونگ

تصاویر لو رفته از ردیاب گیر فیت ۲، از نسل بعدی پوشیدنی سامسونگ خبر می دهند.

تصاویر لو رفته از ردیاب گیر فیت ۲ ، از نسل بعدی پوشیدنی سامسونگ خبر می دهند.

با وجود اینکه سامسونگ به عنوان یک تولیدکننده ی بالغ در زمینه ی تولید پوشیدنی ها بوده است اما در چند سال اخیر سرعت تولید و انتشار این محصولات را کاهش داده است و  در حالیکه ردیاب تناسب اندام گیر فیت (Gear Fit) را در بهار ۲۰۱۴ عرضه کرده اما از آن زمان مدل دیگری از این سری ارائه نداده است. هم اکنون به نظر می رسد که سامسونگ آماده ی ارائه ی یک مدل پشت بند مدل گیر فیت است؛ چراکه از چند هفته ی پیش از مدل ردیاب تناسب اندام جدید گیر فیت ۲ (Gear Fit 2) شایعاتی به گوش می رسد که ناشی از انتشار پیش از موعد در وب سایت خود سامسونگ بوده است. ما همچنان منتظر انتشار جزئیات رسمی در رابطه با این مدل هستیم اما تا آن زمان، از ۲ تصویر جدیدی که از گیر فیت ۲ در اختیار داریم استفاده می کنیم و آن را خدمت شما معرفی می کنیم.

تصاویر به بیرون درز شده از گیر فیت ۲ به نظر تصاویری ترکیبی از نگاه نزدیک به این پوشیدنی و رندرهایی از منابع حرفه ای هستند. تنها در این حد می دانیم که احتمالا مربوط به یک بخش حرفه ای مانند بخش بازاریابی خود سامسونگ باشد.

این ردیاب گیر فیت ۲ از یک طراحی ارگونومیک و ساده برخوردار است؛ از آنجایی که در تصویر، شاهد نقشه هم هستیم می تواند گزارش های اخیر راجع به اینکه این مدل مبتنی بر مجموعه ای از ویژگی های جدید و گسترش یافته از گیرنده ی جی پی اس (GPS) است را اثبات کند.

شایعات اخیر حاکی از آن است که سامسونگ گیر فیت ۲ را به زودی و احتمالا در ماه آینده معرفی خواهد کرد هنوز هم نمی توان به این شایعات اعتماد کرد و باید منتظر اخبار موثق در این زمینه باشیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر