;
coinex

نام مدل بعدی گوشی هوشمند ال جی چیست؟

اینطور که به نظر می رسد ال جی قصد دارد که امسال بازار را با اسمارت فون های سری K پر کند.

اینطور که به نظر می رسد ال جی قصد دارد که امسال بازار را با اسمارت فون های سری K پر کند. این کمپانی در حال حاضر ۵ مدل از این سری را معرفی کرده است که عبارتند از-  K8 ،K7، K5، K4 و K10. و هم اکنون هم مدل ششم از این سری را معرفی کرده است.

مرکز صدور گواهینامه تجهیزات مخابراتی چین نشان داد که ششمین مدل این سری که هم اکنون در رابطه با آن صحبت می کنیم، دارای شماره مدل LG K535 است و احتمالا در بازار با نام LG K11  و یا LG K12 شناخته می شود. هرکدام از این نام ها این حس را به ما القا می کنند که این دستگاه جدید، بزرگتر و قدرتمندتر از K10 (با شماره مدل LG K410/LG K430)، مدل K8 (با شماره مدل LG K350) و همه ی دستگاه های دیگر سری K که هم اکنون به منظور خرید در دسترس هستند، می باشد.

این دستگاه ال جی K535 اندروید ۶.۰.۱ مارشمالو را اجرا می کند و بر خلاف بقیه ی گوشی های سری K با یک قلم استایلوس همراه می شود که در قسمت بالا و گوشه ی سمت چپ قرار می گیرد (همانطور که در تصویر آمده است). این دستگاه به یک صفحه نمایش ۵.۷ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسلی مجهز می شود و یک دوربین عقب ۱۶ مگاپیکسلی و یک دوربین جلوی ۸ مگاپیکسلی با فلش ال ای دی به نمایش می گذارد. از دیگر مشخصات این دستگاه باید به رم ۳ گیگابایتی، فضای ذخیره سازی قابل ارتقای ۳۲ گیگابایتی و باتری ۲۹۰۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. تراشه ای که برای این دستگاه در نظر گرفته شده است، یکی از جدیدترین تراشه های رده میانی کوالکام به نام اسنپدراگون ۴۳۰ است که ۸ هسته ای و دارای سرعت ۱.۲ گیگاهرتزی است.

این گوشی ال جی K11/K12 دارای ابعاد ۷.۴ ×۷۹.۶×۱۵۵ میلی متری ست و وزن آن ۱۴۶ گرم می باشد.

هنوز مشخص نیست که این گوشی هوشمند جدید ال جی چه زمانی منتشر می شود اما به محض دریافت اطلاعات بیشتر در اینباره آن را با شما در میان می گذاریم.

اینطور که به نظر می رسد ال جی قصد دارد که امسال بازار را با اسمارت فون های سری K پر کند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر