coinex
راهنمای خرید تکراتو

مشخصات تبلت ZenPad Z8 ایسوس فاش شد

تبلت ها در سال گذشته به بخش بسیار مهمی برای اپراتور های بی سیم تبدیل شده اند. در حالی که امروز تقریباً همه افراد یک دستگاه گوشی هوشمند دارند و آن را با فواصل زمانی طولانی تعویض می کنند، بازار تبلت ها بسیار پردرآمد شده است. در همین راستا به نظر می رسد که اپراتو Verizon قصد دارد تا یک تبلت جدید از ایسوس را به فروش برساند. هر چند که ویژگی های کامل این تبلت زمانی مشخص خواهد شد که Verizon به صورت رسمی از آن رونمایی کند اما بعضی از ویژگی های تبلت ZenPad Z8 تا کنون فاش شده است. این تبلت صفحه نمایش 8 اینچی دارد و رزولوشن 2048 در 1536 را ارائه می دهد. 2 گیگابایت رم و حافظه داخلی 16 گیگابایتی قابل توسعه از طریق کارت حافظه Micro SD ساختار حافظه ای این دستگاه را تشکیل می دهند. قدرت پردازشی ZenPad Z8 توسط چیپ ست اسنپدراگون 650 تامین می شود و دوربین های اصلی و سلفی این دستگاه به ترتیب 8 و 1.8 مگاپیکسل خواهند بود.

با نگاه کردن به طراحی ظاهری ZenPad Z8 می توان دریافت که این محصول شباهت بسیار زیادی به Nexus 9 گوگل دارد که توسط اچ تی سی تولید شده بود. تبلت جدید ایسوس به بلندگو های دوگانه در جلوی تبلت مجهز است و علاوه بر آن در پنل جلوی دستگاه و در زیر صفحه نمایش شاهد درج لوگوی Verizon هستیم و این یعنی محصول مذکور از طریق این اپراتور عرضه خواهد شد. به نظر می رسد که تنها شاهد عرضه ورژن Wi-Fi این دستگاه باشیم.

در مورد قیمت این محصول هنوز صحبتی به میان نیامده است اما با توجه به ویژگی های سخت افزاری اش باید آن را در زمره محصولات میان رده دسته بندی کرد. بنابراین این تبلت قیمت مقرون به صرفه ای خواهد داشت و پیش بینی می شود که ارزشی بین 250 تا 300 دلار داشته باشد. گفتنی است تمام این اطلاعات در حد شایعه و گمانه زنی هستند و هنوز توسط هیچ منبع رسمی تایید نشده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر