;
coinex

لپ تاپ Zenbook 3 ایسوس معرفی شد

لپ تاپ Zenbook 3 ایسوس با مشخصات بسیار خوب، در بدنه ای باریک و سبک در کنفرانس کامپیوتکس ایسوس معرفی شد.

لپ تاپ Zenbook 3 ایسوس با مشخصات بسیار خوب، در بدنه ای باریک و سبک در کنفرانس کامپیوتکس ایسوس معرفی شد.

امروز برای ایسوس روز بزرگی بود، او از دستگاه های جدید، از جمله مجموعه ای از گوشی های هوشمند، ربات و تبلت و لپ تاپ  Zenbook 3  پرده برداری کرد. اگر لپ تاپ زنبوک UX305 سال گذشته را می شناسید، پس می دانید که یکی از ویژگی های اصلی این دستگاه ضخامت کم و وزن سبک آن بوده است. بنابراین حتما شگفت زده خواهید شد اگر بدانید که لپ تاپ Zenbook 3 ایسوس باریک تر و بسیار  سبک تر از مدل قدیمی خود است.

Zenbook 3 ایسوس، 910 گرم وزن و 11.9 میلی متر ضخامت دارد که کمتر از وزن و ضخامت مک بوک اپل است. ایسوس ادعا می کند که استفاده از نوع جدیدی از آلیاژ آلومینیوم دلیل این ابعاد قابل توجه است. برای مقایسه با مک بوک اپل باید بگوییم که لپ تاپ Zenbook 3 ایسوس یک صفحه نمایش بزرگتر با یک قاب کوچکتر در اندازه ی  12.5 اینچی دارد و از لحاظ فنی واقعا قدرتمند است.

از نظر مشخصات داخلی و فنی، لپ تاپ Zenbook 3 ایسوس دارای نمایشگر 12.5 اینچی گوریلا گلس با رزولوشن 1080 در 1920است و با پردازنده ی اینتل Core i7 کار می کند، ۱۶ گیگابایت رم و یک ترابایت حافظه‌ی ذخیره سازی SSD دارد، همچنین از درگاه تاندربولت ۳ و USB نوع C با قابلیت شارژ سریع، پشتیبانی می‌کند. در این لپ تاپ صفحه‌کلید با نور پس‌زمینه، تاچ‌پد بزرگ و سنسور اثر انگشت تعبیه شده است. لپ تاپ Zenbook 3 ایسوس با شارژ کامل تا 9 ساعت روشن می ماند و در عرض 50 دقیقه 60 درصد شارژ می شود.

همه ی این مشخصات بسیار چشمگیر در یک بدنه ی باریک، سبک و در سه رنگ آمده است که شامل رنگ های آبی سلطنتی، رز گلد و خاکستری کوارتز می شود.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد تاریخ دقیق عرضه لپ تاپ زنبوک 3 ایسوس وجود ندارد، اما ما می دانیم که قیمت شروع آن برای مدلی که داری پردازنده ی Core i5 ، 4 گیگابایت رم و 256 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است، 999 دلار خواهد بود.  این قیمت تا 2000 دلار برای مدل های بهتر بالا می رود.

لپ تاپ Zenbook 3 ایسوس معرفی شد

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: neowin


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر