;
coinex

گوشی و تبلت لنوو با قابلیت خم شدن

گوشی و تبلت لنوو با قابلیت خم شدن

برخی از کمپانی ها را دیده ایم که گوشی هایی با نمایشگرهای خمیده (مانند نوت اج و یا اس ۷ اج) عرضه کرده اند و یا حتی نمایشگرهای تاحدودی انعطاف پذیر مانند جی فلکس ۲ (G Flex 2) ارائه داده اند؛ اما هم اکنون گوشی جدیدی طراحی شده که انعطاف پذیر /تاشو است به طوری که می توانید آن را به دور مچ دست خود بپیچید. لنوو در رویداد Lenovo Tech World از نمونه های اولیه ی این کوشی و تبلت تاشو و انعطاف پذیر خود رونمایی کرد.

این نمونه های اولیه را برای اولین بار در دست یکی از کاربران یوتیوب به نام مگان مک کارتی مشاهده کردیم چرا که این شخص با لباسی بدون جیب در این رویداد ظاهر شده بود و در این رویداد سوال کرد که من با این لباس گوشی هوشمند خود را کجا باید قرار دهم؟ در پاسخ به این سوال این کاربر، لنوو از این نمونه ی اولیه تاشو رونمایی کرد و آن را به صورت دست بند به دور مچ خود پیچید.

اما این همه ی ماجرا نبود. این کاربر از نمونه ی اولیه تبلتی که به راحتی از وسط تا می شود نیز رونمایی کرد. لنوو در حال حاضر در حال کار بر روی  این دستگاه های جالب است. این اولین بار است که دموی واقعی از تکنولوژی گوشی/تبلت با قابلیت خم شدن را به صورت مستقیم می بینیم. اگر محاسبات درست باشد تا چند سال آینده این دستگاه های تاشو روانه ی بازار خواهند شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر