;
coinex

لنوو PHAB 2 پرو ؛ فبلت ویژه پروژه تانگو گوگل

 لنوو PHAB 2 پرو ، فبلت 6.4 اینچی این کمپانی است که به عنوان اولین دستگاه یکپارچه شده با تکنولوژی نقشه برداری سه بعدی پروژه تانگو گوگل معرفی شده است.

لنوو PHAB 2 پرو ، فبلت 6.4 اینچی این کمپانی است که به عنوان اولین دستگاه یکپارچه شده با تکنولوژی نقشه برداری سه بعدی پروژه تانگو گوگل معرفی شده است.

در گذشته اخباری مبنی بر همکاری گوگل و لنوو در زمینه ی دستگاه های مصرفی مربوط به پروژه تانگو گوگل به گوش می رسید. این کمپانی از تکنولوژی خود در کنفرانس CES  2016 که ژانویه ی گذشته برگزار شد، رونمایی کرده بود. لنوو در رویداد CES از زمان راه اندازی تکنولوژی خود خبر داد و از جزئیات آن در رویداد جهان تکنولوژی لنوو (سه شنبه ی گذشته) در سان فرانسیسکو رونمایی کرد.

کمپانی گوگل نیز طی چند سال گذشته امکان دسترسی به فبلت مجهز به تانگو را برای توسعه دهندگان فراهم کرده بود. با اینحال، فبلت لنوو PHAB 2 پرو به عنوان گوشی هوشمند منحصر به فرد در این زمینه، به بازار معرفی شده است. در ادامه، نگاه نزدیک تری به این دستگاه خواهیم داشت؛ با تکرا همراه شوید.

.

فبلت لنوو PHAB 2 پرو ، متمایز از پروژه تانگو گوگل، یک دستگاه قدرتمند به شمار می رود.

فبلت لنوو PHAB 2 پرو ، متمایز از پروژه تانگو گوگل، یک دستگاه قدرتمند به شمار می رود..

یکی از نکات قابل توجه در این فبلت، نمایشگر 6.4 اینچی IPS آن است که دستگاه را در دسته بندی فبلت قرار می دهد. نمایشگر PHAB 2 پرو از رزولوشن 1440 پیکسل برخوردار است.

یکی از نکات قابل توجه در این فبلت، نمایشگر 6.4 اینچی IPS آن است که دستگاه را در دسته بندی فبلت قرار می دهد. نمایشگر PHAB 2 پرو از رزولوشن 1440 پیکسل برخوردار است..

قسمت های داخلی این دستگاه از یک تراشه ی هشت هسته ای اسنپ دراگون 652 و 4 گیگابایت رم برخوردار است که اجرای پر قدرتی را ضمانت می کند. حافظه ی 64 گیگابایتی به صورت پیش فرض در آن تعبیه شده، با اینحال با نصب میکرو اس دی کارت می توان دستگاه را به فضای بیشتر مجهز کرد.

قسمت های داخلی این دستگاه از یک تراشه ی هشت هسته ای اسنپ دراگون 652 و 4 گیگابایت رم برخوردار است که اجرای پر قدرتی را ضمانت می کند. حافظه ی 64 گیگابایتی به صورت پیش فرض در آن تعبیه شده، با اینحال با نصب میکرو اس دی کارت می توان دستگاه را به فضای بیشتر مجهز کرد..

لنوو PHAB 2 پرو همراه با باتری 4050 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد که بنا بر ادعای لنوو، تا 15 ساعت دوام خواهد داشت.

 لنوو PHAB 2 پرو همراه با باتری 4050 میلی آمپر ساعتی عرضه خواهد شد که بنا بر ادعای لنوو، تا 15 ساعت دوام خواهد داشت..

تنظیمات دوربین فبلت نامبرده، آن را جذاب تر می کند. دوربین اصلی شامل یک واحد 16 مگاپیکسلی است؛ این در حالیست که دوربین سلفی آن، به واحد 8 مگاپیکسلی مجهز شده است.

تنظیمات دوربین فبلت نامبرده، آن را جذاب تر می کند. دوربین اصلی شامل یک واحد 16 مگاپیکسلی است؛ این در حالیست که دوربین سلفی آن، به واحد 8 مگاپیکسلی مجهز شده است..

علاوه بر اینها، یک سنسور عمقی و دوربین ردیاب حرکت نیز در آن تعبیه شده که تکنولوژی تانگو گوگل را پشتیبانی می کند.

تانگو شرایطی را برای دستگاه فراهم می کند تا بتواند محیط پیرامون کاربر را نقشه برداری کند؛ سپس، اشیاء و تاثیرات سه بعدی محیط را ردیابی می کند. این برنامه اساسا به شکلی عمل می کند که شما بتوانید نوعی از فضای واقعیت افزوده را در محیط پیرامون خود ایجاد کنید؛ این در حالیست که گوشی در زمان حال باقی می ماند. تاثیر پروژه تانگو مانند فضایی که هدست واقعیت مجازی آکیولس ریفت ایجاد می کند، نیست؛ اما به نوعی فضایی را به وجود می آورد که به کامپیوتر وابسته نباشید.

به گفته ی لنوو، در زمان راه اندازی PHAB 2 پرو، 25 اپلیکیشنی که از تانگو استفاده می کنند، در دسترس خواهد بود؛ انتظار می رود که این تعداد تا پایان امسال به 100 اپلیکیشن افزایش یابد.

این شرکت اعلام کرده که لنوو PHAB 2 پرو تا سپتامبر آینده و با قیمت 499 دلار در دسترس خواهد بود. این دستگاه از طریق فروشگاه های Best Buy  و Lowe به فروش می رسد. نسخه ی تمام فلزی آن در رنگ های طلایی و خاکستری عرضه خواهد شد.

این شرکت اعلام کرده که لنوو PHAB 2 پرو تا سپتامبر آینده و با قیمت 499 دلار در دسترس خواهد بود. این دستگاه از طریق فروشگاه های Best Buy  و Lowe به فروش می رسد. نسخه ی تمام فلزی آن در رنگ های طلایی و خاکستری عرضه خواهد شد.

.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر