;
coinex

رونمایی از برنامه ی Xbox Play Anywhere در نمایشگاه E3 2016

 مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016 از برنامه ی Xbox Play Anywhere (ایکس باکس پلی در هر جا) رونمایی کرد.

مایکروسافت در نمایشگاه E3 2016 از برنامه ی Xbox Play Anywhere (ایکس باکس پلی در هر جا) رونمایی کرد.

در این برنامه شرایطی برای بازیکنان فراهم می شود تا یک بازی را یک بار برای کنسول ایکس باکس وان خریداری کرده و از آن به صورت رایگان در کامپیوترهای شخصی استفاده کنند.

این خبر در کنفرانس رسانه ای نمایشگاه سرگرمی های الکترونیکی E3 2016، در حالی اعلام شد که ائتلاف راد فرگوسن برای معرفی بازی چرخ دنده های جنگ 4 (Gears of War 4) روی صحنه آمد. این بازی برای کامپیوترهای شخصی طراحی شده و پشتیبانی برنامه ی Xbox Play Anywhere را نیز در اختیار دارد. این بدان معناست که می توانید این بازی را برای کامپیوترهای شخصی خریداری کرده و آن را به صورت رایگان در کنسول ایکس باکس وان بازی کنید.

بنا بر گفته ی فرگوسن، پیشرفت و دستاورهای آن در هر دو پلت فرم به اشتراک گذاشته می شود. علاوه بر این، پشتیبانی از قابلیت چند بازیکن و مود co-op در دو پلت فرم ایکس باکس وان و ویندوز 10 در نظر گرفته شده است. (در مود co-op، چند بازیکن می توانند با یکدیگر تشکیل گروه داده و بر علیه هوش مصنوعی بازی، اقدام کنند.)

فرگوسن همچنین از بازگشت مود هورد (Horde) خبر داد. بازی چرخ دنده های جنگ 4 در یازده اکتبر و برای کنسول ایک باکس وان راه اندازی خواهد شد.

فرگوسن اخیرا خاطر نشان کرده بود که نسخه ی مخصوص کامپیوتر های شخصی این بازی در دست اجراست. به دنبال این ماجرا، ادعا شد که پروژه ی هلیکس مایکروسافت (Project Helix) تلاشی بود که به منظور پوشش کنسول ایکس باکس و ویندوز انجام شده است.

.

.

منبع: gamespot


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر