;
coinex

آیا آیفون 7 پلاس دوربین دوگانه خواهد داشت؟

به دلیل مشکلات فنی، اپل تصمیم گرفته است که دوربین دوگانه را در سال جاری برای آیفون های خود بکار نبندد.

طرفداران اپل در انتظار خرید آی فون 7 و آی فون 7 پلاس جدید هستند. طبق شایعه اخیر همه بر این باورند که مدل بزرگتر آی فون جدید، که آیفون 7 پلاس یا آیفون 7 پرو نام خواهد گرفت، با دوربین دوگانه همراه می شود. ولی سایت میکرو وبلاگ نویسی وبیو خبری فاش کرده است که بنا بر آن، به دلیل مشکلات فنی، اپل تصمیم گرفته است که دوربین دوگانه را در سال جاری برای آیفون های خود بکار نبندد.
هنوز بسیاری از افراد انتظار دارند که آیفون 7 پلاس/پرو با دو ماژول دوربین 12 مگاپیکسلی به همراه سنسور اضافی برای زوم نوری، همراه باشد. تا کنون بیشتر تصاویر و طرح های شماتیکی فاش شده از آی فون های جدید، نشان از وجود دوربین دوگانه داشت. اما یکی از اینسایدر های شرکت فاکسکان با حساب کاربری وبیو خود این خبر را منتشر کرد که اثری از وجود دوربین دوگانه برای آیفون 7 پلاس، نیست.
اگر دوربین دوگانه در ساختار آی فون 7 پلاس/پرو، بکار نرود، احتمالا شاهد ویژگی های جدید زیادی در این سری از آی فون ها نخواهیم بود. دوربین دوگانه تنها ارتقاء عمده ی آی فون های جدید نسبت به آی فون 6 اس و 6 اس پلاس سال گذشته محسوب می شد. با این حال، اپل با اعتماد به نفس زیادی حدود 72 تا 78 میلیون آی فون 7 ، سفارش داده است که این میزان بالاتر انتظارات تحلیلگران برای فروش است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر