;
coinex

تولید انبوه گلکسی نوت 7 از ماه جولای آغاز خواهد شد

تولید انبوه گلکسی نوت 7 از ماه جولای آغاز خواهد شد

هنوز نام پرچمدار بعدی سامسونگ مشخص نیست و ما نمی دانیم که باید آن را گلکسی نوت 7 بنامیم یا گلکسی نوت 6. اما می دانیم که گلکسی نوت بعدی سامسونگ در آگوست معرفی خواهد شد. در واقع مطابق عکس های فاش شده در ابتدای هفته جاری، فبلت پرچمدار جدید سامسونگ طی مراسم Unpacked در تاریخ 2 آگوست معرفی خواهد شد.

به نظر می رسد که سامسونگ امید زیادی به گلکسی نوت جدید خود دارد. حالا وب سایت کره ای ET News گزارشی منتشر کرده است که طی آن سامسونگ قصد دارد در مرحله نخست 5 میلیون واحد از فبلت جدیدش را تولید کند. گفته می شود که 2.5 میلیون دستگاه در ماه جولای و 2.5 میلیون دستگاه دیگر در ماه آگوست تولید می شود. سال گذشته سامسونگ در فاز اول تولید گلکسی نوت 5، طی مدت 3 ماه 5 میلیون دستگاه تولید کرد. اما تولید این تعداد دستگاه از گلکسی نوت 7 (گلکسی نوت 6) در عرض دو ماه، نشان می دهد که سامسونگ حساب ویژه ای روی پرچمدار جدیدش باز کرده است.

این وب سایت همچنین می گوید که گلکسی نوت 7 دارای صفحه نمایش خمیده خواهد بود و  فقط در یک ورژن عرضه خواهد شد. یعنی شاهد عرضه ورژن گلکسی نوت 7 با صفحه نمایش صاف نخواهیم بود.

اما در مورد دیگر مشخصات گلکسی نوت 7 باید گفت که این فبلت دارای صفحه نمایش 5.8 اینچی است و رزولوشن کواد اچ دی را ارائه می دهد. قدرت پردازشی آن توسط چیپ ست اسنپدارگون 823 تامین می شود. دیگر مشخصات احتمالی این دستگاه شامل 6 گیگابایت رم، پورت USB نوع C و باتری 4000 میلی آمپر ساعتی می شود. گفته می شود این دستگاه با اندروید 6 مارشمالو عرضه خواهد شد و در ادامه به اندروید N آپدیت می شود. طبق گزارشات قبلی گلکسی نوت بعدی سامسونگ در اواسط ماه آگوست عرضه خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر