;
coinex

حفظ جک هدفون و پشتیبانی از دو سیم کارت در آیفون 7

حفظ جک هدفون و پشتیبانی از دو سیم کارت در آیفون 7

یکی از جذاب ترین شایعات حول آیفون 7 در چند هفته اخیر در این باره بود که اپل جک هدفون 3.5 میلی متری را از جدیدترین نسل آیفون خود حذف خواهد کرد. این بدین معنا است که کاربران برای اینکه بتوانند به موسیقی دلخواه خود گوش دهند یا باید از ورودی لایتنینگ و یا بلوتوث استفاده کنند. اما برطبق آخرین شنیده ها، به نظر می رسد این داستان تغییر خواهد کرد. شرکت راک فیکس (Rock Fix، مغازه ی تعمیر گوشی های هوشمند، مستقر در گوانگژوی چین)، به تازگی تصاویری از قطعات آیفون 7 را منتشر کرده است. یکی از این قطعات که به نظر می رسد مربوط به قسمت لایتنینگ نسخه 4.7 اینچی آن است، برخلاف آن چه که تا به اینجا به گوش رسیده، همچنان یک جک هدفون در آن به چشم می خورد. همچنین، در تصاویر جدیدتر به اشتراک گذاشته شده توسط این تعمیرگاه از آیفونی که ادعا می شود نسل جدید گوشی های هوشمند کمپانی اپل است، دو درگاه برای سیم کارت در آن تعبیه شده و اگر اینگونه باشد، این اولین باری است که اپل تصمیم به استفاده از دو سیم کارت در آیفون خود گرفته است.

سایر قطعاتی که در تصاویر به اشتراک گذاشته شده از راک فیکس نشان داده شده اند عبارت است از چند پنل در دو اندازه معمول و شناخته شده، چیپ های حافظه سن دیسک با ظرفیت بالای 256 گیگابایت، به همراه یک دوربین با دو لنز برای مدل بزرگ تر. علاوه بر آن، صاحب این تعمیرگاه خاطر نشان کرده که تغییراتی در طراحی آنتن آیفون 7 نیز وجود خواهد داشت. البته او به این موضوع نیز اشاره کرد که این امر، به معنای حذف باندهای آنتن از پشت آیفون نیست.

باوجود تمام شایعاتی که درباره آیفون 7 به گوش رسیده، هنوز هم تردیدهای زیادی درباره ویژگی های آیفون 7 وجود دارد. شایعات مختلفی که شاید در خیلی مواقع ضد و نقیض نیز باشند. شاید بهتر باشد خودتان به شایعات ریز و درشت درباره آیفون 7 نگاهی بیاندازید.

دیدگاه خود درباره تمامی شایعاتی که حول آیفون 7 به گوش می رسد را با ما به اشتراک بگذارید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: engadget


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر