;
coinex

تصاویری بیشتری از ZTE Nubia Z11 به بیرون درز کرد

تصاویری بیشتری از ZTE Nubia Z11 به بیرون درز کرد

ZTE Nubia Z11 بار دیگر با درز تصاویری جدید، سرتیتر اخبار را به خود اختصاص داد. ZTE قرار است در 28 ژوئن (8 تیر) از گوشی Nubia Z11 رونمایی کند، اما به نظر این شرکت به درستی نتوانسته از گوشی جدید خود محافظت کند زیرا در به تازگی چندین تصویر دیگر به همراه مشخصات احتمالیِ نوبیا زد 11 به بیرون درز پیدا کرده است.

می توان گوشی ZTE Nubia Z11 را یک گوشی بدون حاشیه دانست. این گوشی از یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p با یک شیشه 2.5D، یک چیپست اسنپدراگون 820، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی بهره می برد. یک سنسور 16 مگاپیکسلی به عنوان دوربین اصلی و یک سنسور 8 مگاپیکسلی نیز به عنوان دوربین جلویی در گوشی نوبیا زد 11 تعبیه شده است. همچنین یک باتری 2900 میلی آمپری نیز انرژی مورد نیاز این گوشی را تامین می کند.

در تصویر بالا گوشی ZTE Nubia Z11 به وضوح دیده می شود. ظاهرا صفحه نمایش این گوشی آنگونه که انتظارش را داشتیم، بدون حاشیه نیست، اما هنوز به جرات می توان گفت که حاشیه بسیار اندکی دارد.

همان طور که در ابتدا نیز اشاره کردیم، زد تی ای نوبیا زد 11 در روز 28 ژوئن (8 تیر) به برادران خود، نوبیا 11 مینی (Nubia 11 mini) و نوبیا زد 11 مکس (Nubia Z11 max) ملحق خواهد شد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر