;
coinex

نام رسمی اندروید N امروز مشخص خواهد شد

نام رسمی اندروید N چند ساعت دیگر از سوی گوگل اعلام می شود.نام رسمی اندروید N چند ساعت دیگر از سوی گوگل اعلام می شود. آیا گوگل آن را اندروید نوتلا نام گذاری می کند؟

گوگل برای اولین بار، نسخه ی پیش نمایش توسعه دهنده ی اندروید N را حدود چهار ماه پیش منتشر کرد. از آن زمان خیلی ها سعی کرده اند نامی را که گوگل برای این محصول انتخاب می کند، حدس بزنند. در طول این سال ها، به هر کدام از نسخه های اندروید نام یک دسر اختصاص یافته است. این نسخه ها شامل نام هایی از قبیل کاپ کیک، دنات، ایکلیر، جینگربرد، هانیکام، آیس کیریم سندویچ، ژولی بین، کیت کت، لالی پاپ  و مارشمالو می شوند. این احتمال وجو  دارد که نام رسمی اندروید N نیز “نوتلا “باشد، البته از آنجا که این نام مانند کیت کت یک برند محسوب می شود، شاید این نام گذاری انجام نشود. با این حال گویی گوگل با نستله و کیت کت زمانی که در سال 2013 نسخه ای به این نام منتشر کرد، همکاری داشت. معمولا گوگل نام نسخه ی بعدی اندروید را با نکسوس های جدید خود معرفی می کند که از قرار معلوم آن روز، فرا رسیده است.

با توجه به توئیتی با حساب رسمی @Android که امروز منتشر شد، متوجه شدیم که نام رسمی اندروید N ، چند ساعت دیگر، اعلام خواهد شد. این همچنین به این معناست که ما یک مجسمه ی جدید اندرویدی در مونتن ویو خواهیم داشت که همیشه بسیار هیجان انگیز است. از طرفی این معرفی نشان می دهد که یک گام دیگر به سوی دسترسی به نسخه ی نهایی اندروید N، نزدیک می شویم.

در حال حاضر چهار نسخه از پیش نمایش توسعه دهنده ی اندروید N وجود دارد، از این رو بسیاری از ویژگی های نسخه ی بعدی اندروید، تا کنون مشخص شده است. با این حال گوگل هنوز هم می تواند چند ویژگی جدید را در نسخه ی نهایی منتشر کند. لیست ویژگی های جدید گوگل شامل موارد زیادی می شود. از جمله اینکه چند تغییر جزئی در رابط کاربری آن در بخش های نمایشگر قفل، نوتیفیکیشن ها و تنظیمات سریع، ایجاد شده است. چند تغییر کوچک دیگر نیز در برنامه ی تنظیمات اعمال خواهد شد. بنابراین اطلاعات مربوط به یک بخش مانند وای فای را می توان بدون باز کردن تنظیمات، مشاهده کرد. همچنین یک منوی کشویی برای تنظیمات وجود خواهد داشت. ویژگی های دیگر شامل قابلیت مالتی ویندوز، است که بالاخره شاهد آن در اندروید خواهیم بود. با انتشار نسخه ی نهایی اندروید N، عرضه دستگاه های نکسوس نیز اتفاق خواهد افتاد. گوگل نسخه ی نهایی را در فصل سوم میلادی یعنی زمانی بین اول جولای تا 30 سپتامبر در دسترس عموم قرار می دهد.

آپدیت: نام اندروید N رسما اعلام شد؛ اندروید نوگات (Nougat) نام آخرین نسخه اندروید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: androidheadlines


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر