;
coinex

آیا یک سرفیس کاملا جدید از مایکروسافت در راه است؟

آیا یک سرفیس کاملا جدید از مایکروسافت در راه است؟

به نظر می رسد مایکروسافت خود را برای عرضه یک دستگاه سرفیس (Surface) جدید آماده می کند. Shubhan Chemburkar، یک توسعه دهنده هندی شاغل در مایکروسافت، تصویری در توییتر خود منتشر کرد که گفته می شود یک دستگاه سرفیس جدید خواهد بود. این عکس که در ساختمان 88 مایکروسافت گرفته شده در پایین قابل مشاهده است.

همان طور که در عکس های بالا مشاهده می کنید، مایکروسافت در بخشی از شرکت خود، یک دیوار را به دستگاه ها و سخت افزارهایی که در طول این سال ها عرضه کرده اند، اختصاص داده است. بر روی این دیوار عکس هایی از سرفیس پرو 4، سرفیس بوک، قلم استایلوس سرفیس پن (Surface Pen) بروزرسانی شده و تایپ کاور (Type Cover) به چشم می خورد. اما یک عکس، با اینکه تصویری از هیچ کدام از دستگاه های شناخته شده مایکروسافت نیست، بیشتر از سایر تصاویر خودنمایی می کند؛ تصویری که به نظر می رسد شمایی از یک دستگاه سرفیس 2016 بوده و عنوان "به زودی" را نیز با خود یدک می کشد.

همان طور که در عکس های بالا مشاهده می کنید، مایکروسافت در بخشی از شرکت خود، یک دیوار را به دستگاه ها و سخت افزارهایی که در طول این سال ها عرضه کرده اند، اختصاص داده است. بر روی این دیوار عکس هایی از سرفیس پرو 4، سرفیس بوک، قلم استایلوس سرفیس پن (Surface Pen) بروزرسانی شده و تایپ کاور (Type Cover) به چشم می خورد. اما یک عکس، با اینکه تصویری از هیچ کدام از دستگاه های شناخته شده مایکروسافت نیست، بیشتر از سایر تصاویر خودنمایی می کند؛ تصویری که به نظر می رسد شمایی از یک دستگاه سرفیس 2016 بوده و عنوان “به زودی” را نیز با خود یدک می کشد.

با اینکه این شمای به نمایش درآمده در عکس به نظر می رسد یک دستگاه سرفیس است اما هنوز به طور کامل مشخص نشده که امسال مایکروسافت قصد معرفی چه چیزی را دارد؟ یک تبلت، لپ تاپ، یک لوازم جانبی برای دستگاه های موجود و یا یک دستگاه کاملا جدید.

برخی از شایعات اخیر ادعا می کنند که مایکروسافت امسال خود را برای عرضه یک دستگاه یکپارچه و همه کاره (All-In-One یا به اختصار AIO) با برند سرفیس آماده می کند. در همین خصوص، وب سایت DigiTimes نیز اوایل هفته گذشته گزارشی منتشر کرد که در آن ادعا شده بود مایکروسافت به عنوان یک جایگزین برای سرفیس بوک، قصد معرفی یک کامپیوتر یکپارچه (AIO) با برند سرفیس (Surface AIO) را دارد.

همچنین برخی از منابع آگاه به وب سایت The Verge گفته اند که مایکروسافت در حال آزمایش چندین مدل از کامپیوترهای قدیمی بوده که پتانسیل عرضه با برند سرفیس را دارند.

عکس های گرفته شده توسط Chemburkar همچنین سه جایگاه دیگر نامشخص که انتظار می رود دستگاه های سرفیسی باشند که در سال 2017 عرضه خواهند شد را نشان می دهد.

عکس های گرفته شده توسط Chemburkar همچنین سه جایگاه دیگر نامشخص که انتظار می رود دستگاه های سرفیسی باشند که در سال 2017 عرضه خواهند شد را نشان می دهد.

مدت هاست که شایعاتی به گوش می رسد که مایکروسافت در حال کار بر روی یک سرفیس فون (Surface Phone) بوده و علاوه بر آن انتظار می رود که این غول تکنولوژی، نسل های بعدی سرفیس بوک و سرفیس پرو 4 را نیز در سال آینده معرفی کند.

حال باید دید که مایکروسافت چه خوابی برای طرفدارانش دیده است؟ آیا فکر می کنید که مایکروسافت باز هم با عرضه یک دستگاه کاملا جدید، طرفداران خود را هیجان زده خواهد کرد؟

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: theverge


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر