;
coinex

ثبت نام 1 میلیون نفر برای خرید vivo X7 تنها در 5 روز!

ثبت نام 1 میلیون نفر برای خرید vivo X7 تنها در 5 روز!

از زمان معرفی گوشی vivo X7 در اولین روزهای ماه جولای، این گوشی توانست رکورد جالبی توجهی از تعداد افرادی که برای خرید آن ثبت نام کرده اند به ثبت برساند. ویوو X7 در حالی که تنها 5 روز از معرفی رسمی آن می گذرد توانسته 1 میلیون نفر را به خود ترغیب نماید. تاریخ شروع رسمی فروش این گوشی از 7 جولای (17 تیر) و با قیمت 2498 یوان چین (357 دلار) آغاز خواهد شد.

گوشی میان رده vivo X7 با سخت افزار بسیار خوبی مجهز شده که از جمله مشخصات اصلی آن می توان به صفحه نمایش آمولد 5.2 اینچی فول اچ دی، تراشه اسنپدراگون 652، 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی اشاره کرد. دوربین اصلی این گوشی یک سنسور 13 مگاپیکسلی با دهانه دیافراگم f/2.2 بوده و دوربین سلفی آن نیز 16 مگاپیکسلی است و کل صفحه نمایش نیز نقش فلش را برای آن ایفا می کند.

البته اگر شما خواهان یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ تر هستید، بهتر است یک هفته دیگر برای گوشی vivo X7 Plus که در تاریخ 15 جولای (25 تیر) رسما عرضه خواهد شد، منتظر بمانید.

علاوه بر بهره گیری از صفحه نمایش 5.7 اینچی، در پشت گوشی ویوو X7 پلاس از یک دوربین قوی ترِ 16 مگاپیکسلی استفاده شده است. شایان ذکر است که ظرفیت باتری این گوشی نیز از vivo X7 بیشتر است.

هنوز سخنی از برچسب قیمتی این گوشی به میان نیامده است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر