;
coinex

نسخه المپیک گوشی گلکسی اس 7 اج رسما رونمایی شد

مراسم رونمایی رسمی از نسخه المپیک گوشی گلکسی اس 7 اج انجام شد؛ تعداد محدودی از این گوشی از تاریخ 18 جولای عرضه خواهد شد.مراسم رونمایی رسمی از نسخه المپیک گوشی گلکسی اس 7 اج انجام شد؛ تعداد محدودی از این گوشی از تاریخ 18 جولای عرضه خواهد شد.

مراسم رونمایی رسمی از نسخه المپیک گوشی گلکسی اس 7 اج انجام شد؛ تعداد محدودی از این گوشی از تاریخ 18 جولای عرضه خواهد شد.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، عکسی که در مراسم رونمایی رسمی منتشر شده دقیقا همان دستگاهی را نشان می دهد که پیش از این در رندرهای آن شاهده بوده ایم؛ البته در الگوی رنگ آمیزی آن از رنگ های مختلف حلقه های علامت المپیک استفاده شده است.

در تصویر مشاهده می کنید که بیشتر قسمت های این گوشی، مشکی رنگ هستند اما از رنگ زرد در نمای جلویی، قرمز و سبز در لبه ها و آبی در قسمت پشتی آن استفاده شده است.

اپلیکیشن Rio 2016 به صورت پیش فرض در نسخه المپیک گوشی گلکسی اس 7 نصب شده است. علاوه بر این، تصویر زمینه های مخصوص و المان های رابط کاربری با تم رنگ های المپیک (از جمله صفحه ی اصلی و قفل، پیام ها، برقراری تماس، صفحه ی مخاطبان و محیط نوتیفیکیشن) نیز به آن اضافه شده است. لازم به ذکر است که خصوصیات سخت افزاری این دستگاه همانند نسخه ی معمولی گوشی گلکسی اس 7 اج خواهد بود.

تمام ورزشکارانی که در المپیک ریو 2016 حضور دارند، یک دستگاه از نسخه المپیک گوشی گلکسی اس 7 اج و گوشی وایرلس Gear IcoX را دریافت خواهند کرد. عرضه ی این گوشی از تاریخ 18 جولای و در کشور های آمریکا، برزیل، چین، آلمان و کره آغاز خواهد شد. قیمت نسخه المپیک گلکسی اس 7 اج هنوز مشخص نشده است، اما نباید انتظار داشت که دستگاه ارزانی باشد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gsmarena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر