;
coinex

تصاویر گوشی میزو MX6 منتشر شد

تصاویر لو رفته از گوشی میزو MX6 از شباهت زیاد این دستگاه با گوشی میزو پرو 6 خبر می دهد.

تصاویر لو رفته از گوشی میزو MX6 از شباهت زیاد این دستگاه با گوشی میزو پرو 6 خبر می دهد.

روز گذشته اعلام شد که از گوشی میزو MX6 در 19 جولای رونمایی می شود. طی دعوتنامه ای که توسط این تولید کننده ارسال شد، به نظر می رسد که این مراسم معرفی طی رویدادی که در این روز برگزار می شود، انجام خواهد شد. امروز نیز به لطف وبسایت ویبو، تصاویری از نمای روبرویی و پشت گوشی در فضای اینترنت منتشر شده است.

گوشی میزو MX6 به صفحه نمایش 5.5 اینچی مجهز می شود که از کیفیت رزولوشن 1080 * 1920 برخوردار خواهد بود. قسمت های سخت افزاری دستگاه را تراشه ی مدیاتک هلیو X20 MTK6797، پردازنده ی هسته ی دکا و پردازنده ی گرافیکی Mali-T880 تشکیل می دهند.

این گوشی با م 4 گیگابایتی و حافظه های 32 و 64 گیگابایتی همراه خواهد بود. یک دوربین 12 مگاپیکسلی در قسمت پشتی دستگاه تعببیه شده، این در حالیست که دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برای گوشی میزو MX6 در نظر گرفته شده است. در شباهت بسیار زیاد این دستگاه با گوشی میزو پرو 6 هیچ شکی نیست. میزو پرو 6 پرچمدار این تولید کننده به شمار می رود، اما MX6 را می توان مدل قبلت این کمپانی به حساب آورد. این طور که به نظر می رسد، میزو قصد دارد یک قیمت رقابتی را برای این دستگاه در نظر بگیرد. نسخه ی 32 گیگابایتی میزو MX6 با قیمت 295 دلار و نسخه ی 64 گیگابایتی با قیمت 305 دلار به فروش می رسد. البته باید منتظر خبر قطعی در 19 جولای باشیم.

گوشی میزو MX6 به صفحه نمایش 5.5 اینچی مجهز می شود که از کیفیت رزولوشن 1080 * 1920 برخوردار خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر