;
coinex

باریک ترین لپ تاپ های دنیا در حال حاضر

اگر از داشتن لپ تاپ های بزرگ و سنگین خسته شده اید، پس خواندن لیست باریک ترین لپ تاپ های دنیا برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

اگر از داشتن لپ تاپ های بزرگ و سنگین خسته شده اید، پس خواندن لیست باریک ترین لپ تاپ های دنیا برای شما خالی از لطف نخواهد بود.

لپ تاپ ها روز به روز کوچک تر می شوند؛ علاوه بر اندازه ی فیزیکی آنها، فروش آنها نیز رو به کاهش است. سال ها بعد از اینکه اندازه ی مک بوک ایر و همتایان اولترا بوک آن کوچک شدند، این جریان همچنان ادامه یافت؛ موج جدیدی از نوت بوک ها به بازار آمدند تا ظاهر لپ تاپ های قدیمی را فربه و ضمخت نشان دهند. در حال حاضر، تلاش خوشایندی در حال شکل گیری است تا لپ تاپ های رده بالا را به دستگاهی لذت بخش تبدیل کند؛ در نتیجه، باریک ترین لپ تاپ های دنیا به وجود آمدند.

از بسیاری جهات، این تمایل به باریک بودن معکوس عمل می کند. گاهی اوقات فضای کمتر به معنی عملکرد پایین تر خواهد بود. برای باریک تر شدن لپ تاپ ها، پورت ها قربانی شدند و کیبوردها بازخورد خوبی دریافت نمی کنند. لازم به ذکر است که تمام این مضرات با شنیدن قیمت های گزاف آنها، دوچندان می شود.

با تمام این اوصاف، لپ تاپ ها روز به روز پیشرفت می کنند و باریک بودن این دستگاه ها، حمل آنها را نیز راحت تر کرده است. در این مطلب، لیستی از باریک ترین لپ تاپ های دنیا جمع آوری شده است. فراموش نکنید که با لپ تاپ های باریک، بار اضافی از روز دوش شما برداشته می شود.

برای مشاهده ی لیست باریک ترین لپ تاپ های دنیا با تکرا همراه شوید.

.

12. سامسونگ نوت بوک 9؛ 13 اینچ با ضخامت 0.53 اینچ (13 میلی متر)

12. سامسونگ نوت بوک 9؛ 13 اینچ با ضخامت 0.53 اینچ (13 میلی متر).

لپ تاپ سامسونگ نوت بوک 9 با قیمت اولیه ی 1000 دلار به فروش می رسد و در نوع خود، دستگاه ارزشمندی به شمار می رود. با این قیمت می توانید پردازنده ی Core i5 و حافظه ی 256 گیگابایتی آن را در اختیار داشته باشید. این لپ تاپ 1.9 پوند (861 گرم) وزن دارد.

.

11. لپ تاپ ریزر بلید استیلث Razer Blade Stealth با ضخامت 0.52 اینچ (13 میلی متر)

11. لپ تاپ ریزر بلید استیلث Razer Blade Stealth با ضخامت 0.52 اینچ (13 میلی متر).

.

 

10. اپل مک بوک با ضخامت 0.52 اینچ (مشابه مدل بالا)

10. اپل مک بوک با ضخامت 0.52 اینچ (مشابه مدل بالا).

لپ تاپ 12 اینچی مک بوک را می توان تک قطبی ترین لپ تاپ موجود به حساب آورد. وزن این لپ تاپ 2 پوند (907 گرم) بوده و از روان ترین کیبورد برخوردار است. تنها یک پورت یو اس بی نوع سی برای این لپ تاپ درنظر گرفته شده و عملکرد خوبی دارد؛ با تمام این اوصاف، به نظر می رسد که قیمت 1270 دلار برای آن زیاد باشد. اما در مجموع، لپ تاپ خوبی به شمار می رود.

.

9. اچ پی انوی (HP Envy) با ضخامت 0.51 اینچ (12.9 میلی متر)

9. اچ پی انوی (HP Envy) با ضخامت 0.51 اینچ (12.9 میلی متر).

مدل Envy اولین لپ تاپ از چهار مدل نیم اینچی برند اچ پی به شمار می رود. این لپ تاپ با قیمت 800 دلار به فروش می رسد و بنا بر بررسی های انجام شده، در مقایسه با سایر لپ تاپ های بازار، عملکرد بسیار بالایی دارد.

.

8. اچ پی کروم بوک 13  با ضخامت 0.5 اینچ (12.7 میلی متر)

8. اچ پی کروم بوک 13 با ضخامت 0.5 اینچ (12.7 میلی متر).

اچ پی کروم بوک 500 دلاری از ویژگی و طراحی هایی برخوردار است که آن را به یک کروم بوک رده بالا تبدیل می کند. این لپ تاپ توسط گوگل ساخته نشده، با اینحال در اختیار داشتن سیستم عامل کروم، ارزش پرداخت چنین هزینه ای را دارد.

.

7. لنوو یوگا 900 اس با ضخامت 0.5 اینچ (12.7 میلی متر)

7. لنوو یوگا 900 اس با ضخامت 0.5 اینچ (12.7 میلی متر).

لپ تاپ لنوو یوگا 900 اس با رنگ های درخشان و لولای شبیه به جواهری که در آن تعبیه شده، قطعا لپ تاپ پر زرق و برقی به نظر می رسد. همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، از نمایشگر تبدیل شونده ای برخوردار بوده که قابلیت چند کاره بودن را به آن افزوده است. شما می توانید نمایشگر لنوو یوگا را کاملا بچرخانید و از آن به عنوان تبلت 12.5 اینچی استفاده کنید. با اینحال، در مقایسه با سایر لپ تاپ هایی که از پردازنده ی Core M برخوردار هستند، قیمت بیشتری دارد.

.

6. ایسر Aspire S7 با ضخامت 0.5 اینچ (12.7 میلی متر)

6. ایسر Aspire S7 با ضخامت 0.5 اینچ (12.7 میلی متر).

 

از آخرین نسل پردازنده ها برخوردار است. بازخوردهای این لپ تاپ در فضای اینترنت، از تعداد زیاد برنامه های از پیش نصب شده در این دستگاه خبر می دهند.

.

 

5. ال جی گرام با ضخامت 0.5 اینچ

5. ال جی گرام با ضخامت 0.5 اینچ.

قطعا با نگاه کردن به تصویر این لپ تاپ، به فوق العاده بودن آن پی می برید اما متاسفانه با انتقادهای خوبی روبرو نبوده است؛ این نقد ها به ساختار ضعیف، باتری متوسط و کیبورد غیر استاندارد اشاره می کنند.

.

4. ایسوس زنبوک UX305CA با ضخامت 0.5 اینچ

4. ایسوس زنبوک UX305CA با ضخامت 0.5 اینچ.

این لپ تاپ یکی از دستگاه هایی است که با توجه به قیمت آن، کارایی بسیار بالایی دارد. نمایشگر 1080p آن شگفت انگیز بوده و از باتری مطمئنی برخوردار است. همچنین، پردازنده ی Core M با قیمت 700 دلار منطقی تر به نظر می رسد.

.

3. اچ پی الیت بوک Folio G1 با ضخامت 0.47 اینچ (11.9 میلی متر)

3. اچ پی الیت بوک Folio G1 با ضخامت 0.47 اینچ (11.9 میلی متر).

این مدل یکی از محدود لپ تاپ های فوق باریک است که به دلیل کیبورد ناکارامد آن با استقبال خوبی مواجه نبوده است. اچ پی الیت بوک از جنبه های متفاوتی همانند گزینه ی نمایشگر 4K و قابلیت هایی همچون چندین پورت یو اس بی نوع سی بهره می برد.

.

2. سامسونگ Ative Book 9 با ضخامت 0.46 اینچ (11.6 میلی متر)

2. سامسونگ Ative Book 9 با ضخامت 0.46 اینچ (11.6 میلی متر).

لپ تاپ 12.2 اینچی سامسونگ یک دستگاه قابل حمل به شمار می رود و از نمایشگری با کیفیت 2560 * 1600 بهره می برد. اما این نمایشگر فوق العاده باعث عملکرد متوسط باتری دستگاه می شود.

.

1. اچ پی اسپکتر (HP Spectre) با ضخامت 0.41 اینچ (10.4 میلی متر)

1. اچ پی اسپکتر (HP Spectre) با ضخامت 0.41 اینچ (10.4 میلی متر).

 

لپ تاپ اچ پی اسپکتر یکی از باریک ترین و در عین حال قدرتمند ترین لپ تاپ های موجود در بازار به شمار می رود. بسته به نوع آن، پردازنده های Core i5 و Core i7 در آن تعبیه شده که واقعا تحسین برانگیز است. البته نمی توان زیبایی ظاهری دستگاه را نادیده گرفت. با تمام این اوصاف، از نمایشگر لمسی برخوردار نیست. بررسی های اولیه از این دستگاه نشان می دهند که باتری آن دوام بالایی ندارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: techinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر