;
coinex

فبلت گلکسی نوت 7 در تاریخ دوازدهم مرداد معرفی خواهد شد

فبلت گلکسی نوت 7 در تاریخ دوازدهم مرداد معرفی خواهد شد

تا کنون شاهد انتشار اخبار و شایعات بسیاری در مورد گوشی گلکسی نوت 7 سامسونگ بودیم. اما سرانجام سامسونگ اعلام کرد از این دستگاه در تاریخ 2 آگوست یا 12 مرداد رونمایی خواهد کرد.

شاید جالب ترین نکته در مورد فبلت جدید سری گلکسی نوت سامسونگ نام آن باشد. سامسونگ به منظور ایجاد تناسب اسمی بین پرچمدران سری گلکسی اس و گلکسی نوت خود تصمیم گرفت تا بعد از گلگسی نوت 5 مستقیماً به سراغ گلکسی نوت 7 برود و از نام گلکسی نوت 6 عبور کند. امروز  سامسونگ این شایعات را تایید و اعلام کرد که قصد معرفی دستگاهی با نام گلگسی نوت 7 را دارد.

اولین گوشی سری گلکسی اس سامسونگ اولین بار در سال 2010 معرفی شد و پس از آن هر ساله یک مدل از این دستگاه ارائه شد. همین روند در مورد پرچمداران سری گلکسی نوت نیز وجود دارد؛ با این تفاوت که اولین گوشی سری گلکسی نوت در سال 2011 معرفی شد و پس از آن هر ساله یک مدل جدید از این سری ارائه شد. بنابراین بین شماره دستگاه های پرچمدار گلکسی اس و گلکسی نوت همواره یکه واحد اختلاف وجود داشت. این روند تا سال 2016 ادامه پیدا کرد تا سرانجام شرکت سامسونگ تصمیم گرفت تا به منظور ایجاد همخوانی اسمی بین پرچمداران گلکسی نوت و گلکسی اس، نام گلکسی نوت 7 را برای پرچمدار جدید خود انتخاب کند. در واقع سامسونگ معتقد است که انتخاب نام گلکسی نوت 6 باعث می شد تا برای کاربران این تصور اشتباه ایجاد شود که گلکسی نوت 6 دستگاه قدیمی تری از گلکسی اس 7 است.

سامسونگ همچنین اعلام کرد گوشی گلکسی نوت 7 خود را در تاریخ 2 آگوست (12 مرداد) رونمایی خواهد کرد.

انتظار می رود تا گلکسی نوت 7 دارای صفحه نمایش 5.7 اینجی با روزلوشن کواد اچ دی باشد. 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایتی ساختار حاظفه آن را تشکیل می دهند. قدرت پردازشی این دستگاه بسته به بازاری که در آن عرضه می شود توسط یکی از تراشه های اسنپدراگون 821 و اگزینوس 8890 سامسونگ تامین می شود. همچینین گفته می شود این دستگاه دارای اسکنر عنبیه چشم بوده و ضد آب و گرد و غبار است.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر