;
coinex

گلکسی نوت 7 همزمان با روز معرفی، عرضه خواهد شد

گلکسی نوت 7 همزمان با روز معرفی، عرضه خواهد شد

در روز های اخیر سامسونگ به صورت رسمی تایید کرد که پرچمدار جدید خود که گلکسی نوت 7 نام دارد را طی مراسمی که در تاریخ 2 آگوست یا 12 مرداد در نیویورک برگزار می شود، معرفی خواهد کرد. سامسونگ به منظور همخوانی اسمی بین پرچمداران سری گلکسی اس و گلکسی نوت تصمیم گرفت تا از نام گلگسی نوت 6 عبور کند و پرچمدار جدید خود را گلکسی نوت 7 بنامد.

حالا به تازگی یکی از رسانه  های کره ای مدعی شده که گلکسی نوت 7 همزمان با رونمایی عرضه خواهد شد و در دسترس کاربران برای خریداری قرار خواهد گرفت. به نقل برخی از اپراتور های مخابراتی، به نظر می رسد سامسونگ با تولید انبوه این گوشی هوشمند، تعداد زیادی از گلکسی نوت 7 را برای عرضه در تاریخ 2 آگوست آماده کرده است.

سامسونگ قصد دارد تا هنوز تب و تاب گوشی های گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج فروکش نکرده است پرچمدار دیگری را راهی بازار کند. از طرف دیگر این شرگت قصد دارد تا پیش از آغاز بازی های المپیک ریو که در آن به عنوان یکی از اسپانسر های بزرگ حضور دارد، گلکسی نوت 7 را عرضه کند.

همان طور که می دانید همواره بین رونمایی و عرضه گوشی های هوشمند سامسونگ فاصله زمانی چند روزه یا چند هفته ای بوده، به طوری که سال گذشته فلبت گلکسی نوت 5 در تاریخ 13 آگوست رونمایی و 21 آگوست در دسترس کاربران قرار گرفت. گفته می شود سامسونگ قصد دارد تا پیش از عرضه آیفون های جدید در ماه سپتامبر، بتواند شانس خوبی را برای فروش گلکسی نوت 7 فراهم کند و جایگاه این گوشی را در بازار مستحکم کند.

البته این موضوع هنوز در حد گمانه زنی است و باید صبر کنیم تا ببینیم آیا سامسونگ در همان روز رونمایی، گلکسی نوت 7 را عرضه می کند یا خیر.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر