;
coinex

ثبت نام پیش خرید 5 میلیون هواوی آنر 8 در عرض 4 روز

بیش از 5 میلیون واحد از گوشی هواوی آنر 8 در کمتر از 4 روز پیش خرید شده است.

بیش از 5 میلیون واحد از گوشی هواوی آنر 8 در کمتر از 4 روز پیش خرید شده است.

تنها چند روز از خبر معرفی گوشی هواوی آنر 8 می گذرد و در حال حاضر که تنها 4 روز از مراسم معرفی این دستگاه می گذرد، 5 میلیون ثبت نام برای پیش خرید این دستگاه به ثبت رسیده است. لازم به ذکر است که در این مرحله، هیچ انتقال پولی صورت نمی گیرد و تنها تمایل مشتریان به این برند مشخص می شود. هواوی آنر 8 در 19 جولای عرضه خواهد شد و علاقه مندان می توانند تا یک روز قبل از این تاریخ، نسبت به ثبت نام برای پیش خرید این دستگاه اقدام کنند.

گوشی هواوی آنر 8 از نمایشگر 5.2 اینچی و خمیده ی 2.5D بهره می برد. این نمایشگر از کیفیت رزولوشن 1080 * 1920 برخوردار شده است. گوشی هواوی آنر 8 به تراشه ی Kirin 950 همراه با پردازنده ی هشت هسته ای و پردازنده ی گرافیکی Mali-T880 MP 4 مجهز شده است. یک دوبین 12 مگاپیکسلی در پشت دستگاه قرار گرفته و یک دوربین 8 مگاپیکسلی وظیفه ی عکاسی سلفی و ویدیو چت را به عهده دارد. اسکنر اثر انگشت در پشت دستگاه تعبیه شده و یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی، همیشه آن را روشن نگه می دارد. این دستگاه توانایی پشتیبانی از قابلیت شارژ سریع را نیز دارد. سیستم عامل پیش فرض هواوی انر 8 ، اندروید 6.0 مارشمالو خواهد بود.

گوشی هواوی آنر 8 در سه نسخه عرضه خواهد شد؛ مدل رم 3 گیگابایتی و حافظه ی 32 گیگابایتی با قیمت 299 دلار به فروش می رسد. مدل رم 4 گیگابایتی و حافظه ی 32 گیگابایتی که با قیمت 343 دلار عرضه می شود و نسخه ی رم 4 گیگابایتی آن که با حافظه ی 64 گیگابایتی همراه بوده و قیمت 374 دلار برای آن در نظر گرفته شده است. این دستگاه در گزینه های رنگی سفید مرواریدی، طلایی، مشکی، صورتی و آبی در دسترس خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر