;
coinex

این مرد از کار استعفا داد تا تمام وقت پوکمون گو بازی کند!

تام کوری نیوزیلندی، رویای کودکان دهه ی 90 را زندگی می کند؛ او تمام مدت، پوکمون گو بازی می کند.

تام کوری نیوزیلندی، رویای کودکان دهه ی 90 را زندگی می کند؛ او تمام مدت، پوکمون گو بازی می کند.

به گزارش گاردین، تام کوری 24 ساله، هفته ی گذشته از کار خود در Auckland استعفا داده و عضو تور یک ماهه در نیوزیلند شد تا بتواند بازی واقعیت افزوده پوکمون گو که اخیرا به شدت محبوب شده را بازی کند. هدف نهایی این بازی، گرفتن تمام پوکمون هاست. او تا به حال توانسته از بین 151 پوکمون موجود، 90 پوکمون را در اختیار بگیرد.

تام وری به خبرنگار گاردین گفت: “می خواستم یک ماجراجویی داشته باشم. 6 سال متوالی را کار کرده ام و به شدت به استراحت نیاز داشتم. بازی Pokemon Go این فرصت را ایجاد کرد تا رویایم را عملی کنم.”

کوری تا به حال 20 مسافرت با اتوبوس را در نیوزیلند رزرو کرده و برای هزینه ی کمتر، در خانه ی دوستانش زندگی می کند. اما بسیاری از شرکت های حمل و نقل، بعد از دانستن هدف او پیشنهاد عبور از بخش های دورافتاده ی کشور را به او دادند، جایی که پوکمون های نایاب زندگی می کنند. او همچنین از پشتیبانی مادرش نیز برخوردار است.

مادر او به خبرنگار گاردین گفت: “تام همیشه بچه ی مستقل و اهل زندگی در لحظه ای بود. من و مادر بزرگ او از بازی پوکمون گو سر در نمی آوریم اما به خاطر دارم که از بچگی آنها را دوست داشت. من خوشحالم که او از زندگی خود لذت می برد و از بسیاری مناطق نیوزیلند دیدن می کند.”

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: thisisinsider


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر