;
coinex

قیمت گوشی نوبیا زد 11 با امضای رونالدو مشخص شد

قیمت گوشی نوبیا زد 11 با امضای رونالدو مشخص شد

چند روز پیش بود که شرکت نوبیا حراجی را برای گوشی نوبیا زد 11 خود که بر روی آن امضای فوق ستاره فوتبال جهان یعنی کریستیانو رونالدو نقش بسته است، برگزار کرد. در نهایت امروز این حراج صورت گرفت و این محصول به قیمت 13774 دلار فروخته شد.

البته بدیهی است که نسخه عادی این دستگاه قیمت بسیار پایین تری دارد. هزینه دریافتی از فروش این دستگاه در اختیار موسسه ای قرار می گیرد که در جهت کمگ به سیل زدگان رودخانه یانگ تسه فعالیت می کند. بنابراین پرداخت چنین هزینه خیر خواهانه ای ارزشش را دارد.

گوشی نوبیا زد 11 محصولی زیبا است که از نمایشگر 5.5 اینچی بهره می برد و رزولوشن فول اچ دی را ارائه می دهد. این گوشی هوشمند در دو نسخه عرضه می شود که یکی از آنها دارای 4 گیگابایت رم و حافظه داخلی 64 گیگابایت بوده و نسخه دیگر به 6 گیگابایت رم و حافظه داخلی 128 گیگابایت مجهز است. دوربین اصلی این دستگاه 16 مگاپیکسلی بوده و به منظور ثبت عکس های سلفی و ویدیو چت دوربین 8 مگاپیکسلی در جلوی آن تعبیه شده است. قدرت پردازشی نوبیا زد 11 توسط چیپ ست اسنپدراگون 820 و پردازنده 4 هسته ای و پردازنده گرافیکی آدرنو 530 تامین می شود. تامین انرژی این گوشی توسط باتری با ظرفیت 3000 میلی آمپر ساعت صورت می گیرد که به فناوری شارژ سریع 3.0 مجهز است. از دیگر ویژگی های این گوشی به وجود پورت USB نوع C و سنسور اثر انگشت واقع در پشت دستگاه اشاره کرد.

قیمت ورژن با حافظه رم پردازشی 4 گیگابایت معادل 373 دلار و ورژن با حافظه رم پردازشی 6 گیگابایتی، 522 دلار خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: gizmochina


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر