;
coinex

منع بازیکنان منچستر یونایتد از انجام بازی پوکمون گو توسط خوزه مورینیو!

منع بازیکنان منچستر یونایتد از انجام بازی پوکمون گو توسط خوزه مورینیو!

خوزه مورینیو سرمربری 53 ساله شیاطین سرخ، چند روز پیش بازیکنان تیمش را از انجام بازی پر سروصدا و محبوب پوکمون گو منع کرد.

این مربی پرتغالی که به همراه تیمش در اردوی آماده سازی پیش فصل رقابت های لیگ برتر در چین به سر می برند، قانون جدیدی مبنی بر ممنوعیت بازیکنان در انجام بازی پوکمون گو وضع کرده است.

خوزه مورینیو با تمام بازیکنان اصلی اتمام حجت کرد که می خواهد کاملا بر روی بازی آینده شان با منچسترسیتی تمرکز کرده و در مدت زمان باقیمانده تا این بازی حساس بر روی تاکتیک های تمرین شده تمرکز کنند.

این مربی پرتغالی که به همراه تیمش در اردوی آماده سازی پیش فصل رقابت های لیگ برتر در چین به سر می برند، قانون جدیدی مبنی بر ممنوعیت بازیکنان در انجام بازی پوکمون گو وضع کرده است.  خوزه مورینیو با تمام بازیکنان اصلی اتمام حجت کرد که می خواهد کاملا بر روی بازی آینده شان با منچسترسیتی تمرکز کرده و در مدت زمان باقیمانده تا این بازی حساس بر روی تاکتیک های تمرین شده تمرکز کنند.

لازم به ذکر است قرار بود روز گذشته یعنی 25 جولای (4 مرداد) بازی تدارکاتی بین تیم های منچستر یونایتد و منچسترسیتی در شهر پکن چین برگزار شود که به دلیل شرایط نامساعد جویِ پکن، این بازی لغو شد. متن بیانیه کامل لغو این بازی را می توانید در وب سایت منچستر یونایتد مطالعه کنید.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: dailystar


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر