;
coinex

کمپانی شیائومی رسما از گوشی ردمی پرو رونمایی کرد

کمپانی شیائومی طی یک رویداد رسانه ای در چین، از گوشی ردمی پرو مجهز به دوربین دوگانه و تراشه ی ده هسته ای، به طور رسمی رونمایی کرد.

گوشی ردمی پرو که بازار محصولات مقرون به صرفه را مد نظر قرار داده از یک نمایشگر 5.5 اینچی اولد و تمام اچ دی بهره می برد. نقطه ی جالب توجه درباره ی این گوشی، تنظیمات دوربین دوگانه است که در نمای پشتی دستگاه مشاهده می کنید؛ یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی (Sony IMX 258) همراه با یک دوربین ثانویه ی 5 مگاپیکسلی که اطلاعات عمقی را به تصاویر اضافه می کند، تنظیمات دوربین دوگانه ی گوشی ردمی پرو را تشکیل داده اند. دوربین ثانویه به یک پردازنده ی عمق زمینه در تصویر مجهز شده است.

از نقطه نظر قدرت گوشی ردمی پرو باید گفت که تراشه ی مدیا تک هلیو X20 علاوه بر پردازنده ی ده هسته ای که در 3 شاخه ی مختلف تعبیه شده،  بسیار وسوسه کننده است. دو هسته ی کورتکس A72 با قدرت پردازشی 2.5 گیگاهرتز، چهار هسته ی کورتکس A53 با قدرت پردازشی 2.0 گیگاهرتز به علاوه ی چهار هسته ی کورتکس A53 با قدرت پردازشی 1.5 گیگاهرتز، این مجموعه ی ده هسته ای را تشکیل داده اند.

از دیگر ویژگی های گوشی ردمی پرو می توان به رم 4 گیگابایتی همراه با حافظه ی 128 گیگابایتی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسل، قابلیت پشتیبانی از دو سیمکارت، اتصال LTE همراه با VoLTE و باتری 4050 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. گوشی ردمی پرو نیز همانند می 5 از سنسور اثر انگشت و پورت یو اس بی نوع سی برخودار است.

گوشی شیائومی ردمی پرو با قیمت 1499 یوان معادل 225 دلار به فروش خواهد رسید؛ البته این قیمت برای نسخه ی استاندارد با تراشه ی هلیو X20، رم 3 گیگابایتی و حافظه ی 32 گیگابایتی در نظر گرفته شده است. نسخه ی مجهز به تراشه ی هلیو X25 با رم 3 گیگابایتی و حافظه ی 64 گیگابایتی، با قیمت 1699 یوان معادل 155 دلار به فروش خواهد رسید. برای نسخه ی رده بالای گوشی ردمی پرو با تراشه ی هلیو X25، رم 4 گیگابایتی و حافظه ی فلش 128 گیگابایتی، قیمت 1999 یوان معادل 300 دلار در نظر گرفته شده است.

.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

.

منبع: androidcentral


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر