;
coinex

استفاده از VPN در امارات متحده عربی زندانی دارد

استفاده از VPN در امارات متحده عربی زندانی دارداستفاده از VPN در میان مردم بسیار معمول است و عمدتاً استفاده کنندگان از آن، افراد نابکاری هم نیستند و به دلایل ساده به طور مثال دسترسی به سایت هایی که توسط دولت مسدود شده و یا دسترسی به محتوایی که به دلیل شرایط جغرافیایی محدود است و … از VPN استفاده می کنند. با این حال به نظر می رسد که استفاده از VPN در امارات متحده عربی جرم سنگینی است و زندانی دارد.

با توجه به حکم رئیس جمهور امارات متحده عربی، تغییراتی در قانون گذاری آنها ایجاد شده است. هر فردی که برای شبکه های کامیپوتری از آدرس پروتکل جعلی یا آدرس شخص ثالث استفاده کند، به معنای ارتکاب به جرم است و در صورت شناسایی بازداشت می شود و مجبور به پرداخت جریمه ی 500000 درهمی تا 2000000 درهمی است.

بنا براین از این پس اگر زمانی در ایالات متحده عربی استقرار داشتید و به طور معمول  VPN شما فعال بود، باید در نظر داشته باید که در مدت زمان اقامت خود در این کشور استفاده از VPN را فراموش کنید، زیرا این عمل جرم سنگینی است و برای شما دردسر ساز خواهد بود.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

 

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    دروغ نگو من توی امارات با دوستانم و همه فامیل هم استفاده میکنیم و مخصوص برای استفاده از خدمات مکالمات صوتی اینترنی چون توی امارات VoIP را مسدود کردن باید حتما با فیلتر شکن تماس صوتی برقرار کنید یا این که بجوز خرید اشتراک اینترنت می توانی اشتراک مکالمات صوتی و تصویری اینترنت هم بخرید در غیره این صورت باید از vpn استفاده کنید
    و در ضمن در صورت خرید اینترنت از اپراتور دو یا اتصالات می توانید با درخواست خود دستور اینکه اینترنت ازاد بدون فیلتر را خریداری کنید می توانید برای تایید حرف هام به سایت های اپراتورهای دو و اتصالات سر بزنید و ببینید با تشکر لطفا خبر دروغ ننویس در صورت داشت هرگونه سوال برای کشور های عربی و بخصوص کشور های همسایه سوال داشتید در خدمتتون هستم ahmadyousefan@gmail.com

    پاسخ