;
coinex

نسخه ای از گلکسی نوت 7 با 6 گیگابایت رم دیده شد

نسخه ای از گلکسی نوت 7 با 6 گیگابایت دیده شدنسخه ای از گلکسی نوت 7 در چین با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت فضای داخلی ذخیره سازی در برخی از سایت ها برای عرضه در چین، دیده شد.

بسیار از طرفداران سامسونگ از اینکه نسخه ای از گلکسی نوت 7 با 6 گیگابایت رم ارائه نشده است، ناراحت هستند. با وجود اینکه بسیاری از شایعاتی که پیش از معرفی رسمی گلکسی نوت 7 مشاهده می شد، حاکی از وجود رم 6 گیگابایتی برای این گوشی بود، با این حال نوت 7 با 4 گیگابایت رم از راه رسید و در واقع هیچ نسخه ای از گلکسی نوت 7 با 6 گیگابایت رم ارائه نشد.

به نظر می رسد که با توجه به نارضایتی مردم در مورد میزان رم گلگسی نوت 7، سامسونگ ملزم به این بود که حداقل در بازارهای چین، نسخه ای از این گوشی را با این میزان رم، عرضه کند. در واقع گزاراشات نشان می دهد که نسخه ای از گلکسی نوت 7 با 6 گیگابایت رم در وب سایت گیکبنچ دیده شده است. علاوه بر این، همانطور که اشاره کردیم، این نسخه دارای 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی داخلی است. سال گذشته سامسونگ یک نسخه ی 128 گیگابایتی از نوت 5 را در کره جنوبی منتشر کرد که کاربران از آن بسیار خرسند بودند. امسال نیز برای طرفداران سامسونگ، بسیار هیجان انگیز است که نسخه ی  128گیگابایتی و 6 گیگابایت رم برای گلکسی نوت 7 ارائه شده است.

انتخاب چین برای عرضه این نسخه از گلکسی نوت 7 بسیار خوب بوده است. مصرف کنندگان چینی بحران بیشتری در مورد این داشتند که چرا نوت 7 با 6 گیگابایت رم همراه نیست، در حالی که تولید کنندگان این کشور، معمولا بیشتر گوشی های رده بالای خود را مجهز به 6 گیگابایت رم می کنند. OnePlus 3 یکی از نمونه هایی است که با رم بالا در چین تولید می شود. باید سامسونگ نسخه ی 6 گیگابایتی نوت 7 را در این کشور ارائه می داد تا در رقابت سنگینی که در این کشور وجود دارد، شکست نخورد.

البته این احتمال وجود دارد که هیچ وقت این نسخه از نوت 7 وارد بازار نشود، زیرا تنها در سایت های آنلاین اثری از آن دیده شده، باید منتظر باشیم و ببینیم در نهایت برای نوت 7 چه اتفاقی خواهد افتاد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: sammobile


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر