;
coinex

معرفی اپلیکیشن فوتبالی مخصوص دستگاه های سامسونگ

معرفی اپلیکیشن فوتبالی مخصوص دستگاه های سامسونگاپ فوتبالی Goal+ ، به طور انحصاری برای دستگاه های سامسونگ، منتشر شد. Perform Media امروز اعلام کرد که به دنبال یک استراتژی همکاری جدید با سامسونگ است. تحت این همکاری Perform Media به طور انحصاری برای دستگاه های سامسونگ اپلیکیشن فوتبالی Goal+ را مهیا می کند. این اپ توسط سرویس خبری Goal.com کار می کند و شامل مصاحبه با برخی از بزرگان و نام آوران فوتبال خواهد بود. در واقع به عنوان بخشی از توافقنامه Perform با سامسونگ بر روی بهبود تجربه ی کاربری با استفاده از مزایای دستگاه های سامسونگ در حین استفاده از Gola.com ، همکاری خواهد کرد.

اپلیکیشن فوتبالی Goal+ ادغامی از داده های عملیاتی Opta  و تجسم بلادرنگ طرفداران فوتبال و همچنین ابزار قدرتمند مقایسه لیگ های مهم در اروپاست.

همجنین گفتنی است که این برنامه به صورت انحصاری برای سامسونگ گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج طراحی می شود. از طرفی کاربران قادر خواهند بود اپلیکیشن فوتبالی Goal+ موجود بر روی سیستم عامل تازین تلوزیون های خود را با گوشی های هوشمند سامسونگ گلکسی اس 7 و گلکسی اس 7 اج و یا با استفاده از ساعت هوشمند گیر اس 2 سامسونگ برای داشتن آخرین اخبار و امتیازات فوتبالی، کنترل کنند. برای شروع این همکاری بین سامسونگ و Perform Media برای ارائه ی رسانه ای فوتبالی، در طول بازی های فصلی 2017/2016 خبرنگاران Goal.com با استفاده از گوشی های هوشمند گلکسی اس 7 و دوربین های گیر 360 درجه سامسونگ، محتوای منحصر به فردی را تهیه خواهند کرد.  همکاری بین این رسانه و سامسونگ به طور حتم مطالب جالب و نابی را برای طرفداران فوتبالی که از کاربران سامسونگ هستند، به ارمغان خواهد آورد.

Goal یکی از بزرگترین رسانه های فوتبال جهان است که 60 میلیون کاربر بالقوه ی ماهانه و 65 میلیون دنبال کننده رسانه های اجتماعی دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: performgroup


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر