;
coinex

پیش بینی مدیران سامسونگ: گوشی گلکسی نوت 7 فروش فوق العاده ای خواهد داشت

مدیران سامسونگ معتقدند که گوشی گلکسی نوت 7 در مقایسه با سایر گوشی های سری نوت از جمله گلکسی نوت 5، فروش بهتری خواهد داشت.

گوشی گلکسی نوت 7 رسما رونمایی شد و در حال حاضر که از تمام خصوصیات آن مطلع شده ایم، می دانیم که این دستگاه در مقایسه با سایر گوشی های سری نوت، بهترین آنها به شمار می رود. اما آیا موفق ترین آنها نیز خواهد بود؟ به اعتقاد مدیران کمپانی سامسونگ این امر محقق خواهد شد.

به گزارش خبرگزاری Korean Times، یکی از مدیران اجرایی سامسونگ از “بازخوردهای اولیه درباره ی گوشی گلکسی نوت 7” خبر داد؛ شرکت های حامل از کره ی جنوبی و سراسر دنیا برای پشتیبانی از این گوشی استقبال کرده اند. علاوه بر این، این مدیر اجرایی خاطر نشان کرد که فروش نوت جدید از فروش مدل های قبلی نوت از جمله نوت 5 نیز پیشی می گیرد. ماموران کمپانی سامسونگ از ارقام دقیق سخنی به میان نیاورده اند؛ بنابراین تا زمان دقیق ارسال و عرضه ی آن در بازارها باید منتظر بمانیم.

لازم به ذکر است که گوشی گلکسی نوت 5 هرگز به طور رسمی در اروپا عرضه نشد؛ بدین ترتیب این یک امتیاز برای گوشی گلکسی نوت 7 به شمار می رود. این گوشی از اوایل سپتامبر در بازارهای اروپا عرضه می شود؛ بازار آمریکا و سایر قسمت های جهان، یک هفته قبل این گوشی را دریافت خواهند کرد.

همانطور که می دانید، پیش خرید گوشی گلکسی نوت 7 از 3 آگوست آغاز شده و از 19 آگوست عرضه ی رسمی آن در بازارها آغاز می شود. این گوشی با قیمت 850 دلار به فروش می رسد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: phonearena


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر