;
coinex

آدیداس به ورزشکاران المپیک کتانی های پرینت سه بعدی می دهد

آدیداس به ورزشکاران المپیک ریو کتانی های پرینت سه بعدی هدیه کردکتانی های پرینت سه بعدی ، هدیه شرکت آدیداس به ورزشکاران مدال آور بازی های المپیک ریو 2016 است.

تا کنون موتور سیکلت پرینت سه بعدی و یا حتی اعضای بدن ساخته شده با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی را دیده ایم، از این رو دیدن کتانی های پرینت سه بعدی تعجب آور نخواهد بود. در حال حاضر آدیداس کتانی های پرینت سه بعدی دارد که آنها را به ورزشکاران المپیک امسال توزیع می کند. البته این کتانی به کسانی تعلق می گیرد که مدال کسب کرده اند.

با توجه به گفته ی آدیداس، این شرکت از تکنولوژی و روش ساخت کفش های ورزشی با برند Primeknit برای قسمت های بالایی کتانی های پرینت سه بعدی خود استفاده کرده است و همچنین قسمت میانی و کفی آن نیز  با استفاده از تکنولوژی پرینت سه بعدی ساخته شده است. آدیداس ادعا می کند که با یکپارچه سازی کفی و قسمت میانی، از روند معمول چسب زدن و یا دوخت و دوز برای ساخت کفش، بی نیاز شده و همچنین امیدوار است که این روش کفش را با دوام تر کند.

کتانی های پرینت سه بعدی آدیداس فقط به منظور نمایش این تکنولوژی به ورزشکاران مدال آور المپیک داده نمی شود، بلکه آنها می توانند بدون هیچ نگرنی از آن استفاده کنند.

متاسفانه هیچ خبری از اینکه چه زمانی کتانی های پرینت سه بعدی آدیداس به تولید انبوه می رسد و به صورت عمده عرضه می شود، وجود ندارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر