;
coinex

فلش مموری با پشتیبانی از اسکنر اثر انگشت

فلش مموری با پشتیبانی از اسکنر اثر انگشتشرکت الفون فلش مموری تولید کرده است که مجهز به ماژولی برای خواندن داده های بیومتریک است، در واقع این فاش برای احراز هویت از اسکنر اثر انگشت استفاده می کند.

در سال 2013 اپل، آیفون 5 اس را مجهز به اسکنر اثر انگشت نمود و روند جدیدی را در صنعت گوشی های هوشمند رقم زد و سه سال پس از آن، اکثر دستگاه های اندرویدی رده بالا به یک ماژول برای خواندن داده های بیومتریک مجهز شدند. اکنون شرکت الفون، تصمیم گرفته است که گامی فراتر گذارد و این فن آوری را در یک دستگاه ذخیره سازی کامپکت پیاده سازی کند.

فلش مموری جدید الفون از مجوز اسکنر اثر انگشت کاربر برای حفاظت و ایمنی با الگوریتم های رمزنگاری پیش رفته، پشتیبانی می کند. البته هنوز مشخص نیست که این دستگاه چگونه از رمزگذاری استفاده می کند و چقدر این رمزگذاری قوی است. اسکنر اثر انگشت بکار رفته در آن به  شکل یک نوار برای کشیدن انگشت، طراحی شده است. تنها کافی است کاربر انگشت خود را در هر زاویه ای که دوست دارد بر روی آن قرار دهد. درست مانند تاچ آیدی موجود در آیفون و آی پد عمل می کند.

برای ارسال فایل بر روی فلش، فضای داخلی آن به دو بخش عمومی و خصوصی تقسیم شده است. برای دسترسی به بخش عمومی شما می توانید از حافظه آن آزادانه استفاده کنید، اما برای دیدن بخش خصوصی نیاز به احراز هویت است. این شرکت علاوه بر تکنولوژی خواندن داده های بیومتریک با سرعت و دقت تشخیص بالا، این تکنولوژی را به گونه ای کاربر پسند نیز طراحی کرده است.

اسکنر اثر انگشت

فلش مموری جدید الفون به زودی برای کاربران در دسترس خواهد بود. همچنین گفتنی است که بر روی سیستم عامل های مک، ویندوز، لینوکس و دستگاه های اندرویدی قابل استفاده است و قیمت آن هنوز مشخص نیست. با توجه به تصاویر دیده شده از فلش مموری جدید الفون، به نظر می رسد که بدنه آن از آلیاژی از فلز ساخته شده است.

الفون شرکتی است که بیش تر به عنوان تولید کننده گوشی های هوشمند، شناخته شده است، اما به نظر می رسد که قصد تنوع محصولات خود را دارد.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: actualapple


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر