;
coinex

محققان امنیتی: آی مسیج اپل باید رمزگذاری شود

محققان امنیتی: آی مسیج اپل باید رمزگزاری شودمحققان امنیتی معتقدند که سیستم پیام رسانی آی مسیج اپل از ایمنی کافی برخوردار نیست و باید رمزگذاری شود.

برنامه های پیام رسان زیادی این روز ها وجود دارند و مدعی هستند که از ویژگی های امنیتی خوبی برخوردارند. به عنوان مثال واتساپ مدعی است که رمزگذاری دو طرفه را برای امنیت کاربران در سیستم پیام رسانی خود، به کار می بندد. با این حال به نظر می رسد که کاربران زیادی از آی مسیج استفاده می کنند که محققان معتقدند نیاز به ایمنی بیشتر و رمزگذاری دارد.

در گزارش منتشر شده توسط محققان، پیشنهاد شده است که اپل باید متد رمزگذاری فعلی که برای آی مسیج استفاده می شود را تغییر دهد. آنها ادعا می کنند که این پلت فرم آسیب پذیر است و صرف نظر از اینکه فرستنده یا گیرنده آنلاین باشند، اجازه رمزگشایی را به برخی از فایل های پیوست، می دهد. آنها اشاره کردند که نیاز به بهبود های تخصصی است و این یعنی شاید آسیب پذیری آی مسیج به گونه ای باشد که هکرهای سطح میانی نیز بتوانند به آسانی به آن دسترسی داشته باشند و آن را رمزگشایی کنند، با این وجود، معتقدند که اپل این توانایی را دارد که سیستم خود را ایمن سازد.

به طور کلی با رمزگذاری پروتکل ایمن دو طرفه در آی مسیج، سیستم رمزگذاری بهبود می یابد و ارسال پیام در مقابل حمله ی هکرها مصون خواهد ماند.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: ubergizmo


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر