;
coinex

کانسپت آیفون 8 با نمایشگر اولد، قاب شیشه ای و قابلیت شارژ بی سیم

کانسپت آیفون 8 با نمایشگر اولد، قاب شیشه ای و قابلیت شارژ بی سیمکانسپت آیفون 8 با شایعات مربوط به وجود نمایشگر اولد، قاب شیشه ای و قابلیت شارژ بی سیم طراحی شده است.

ماه دیگر اپل آماده ی معرفی از نسل جدید آیفون های خود خواهد شد. در این میان طراحان کانسپت آیفون 8 را طراحی کرده اند. همانطور که می دانید این کانسپت ها بر اساس شایعات مختلف و حدس و گمان ها طراحی می شود. یکی از کانسپت های طراحی شده نشان می دهد که قاب آیفون 8 شیشه ای خواهد بود و پانل نمایشگر آن نیز لبه به لبه است. البته طراحان ترجیح می دهد که این گونه نباشد.

کانسپت آیفون 8 با یک نمایشگر و صفحه اصلی لمسی اولد یکپارچه شده که به طور کامل فاقد فریم است. این پوسته از شیشه یاقوت کبود محکم ساخته شده است. در واقع بدلیل فقدان قاب فلزی حول آن، باید به گونه ای قوی و با دوام طراحی شود.

کانسپت آیفون 8از نقطه نظر فنی، گفته می شود که آیفون 8 مجهز به دوربینی با ثبت تصاویر با رزولوشن 4K خواهد بود که لنز آن برآمدگی سابق را ندارد. همچنین این گوشی با قابلیت شارژ بی سیم همراه می شود.

کانسپت آیفون 8 جالب است اما به هر حال به صورت رسمی از سوی کوپرتنیو تائید نشده و قاعدتاً طراحان کوپرتنیو نظر شخصی خود را در مورد کانسپت آیفون 8 ارائه خواهند داد.

در هر صورت انتظار داریم که در سال 2017 این گوشی را نسبت به نسل های قبل آیفون، با طراحی متفاوت ببینیم.

.

با عضویت در کانال رسمی تکرا در تلگرام از آخرین اخبار روز تکنولوژی مطلع باشید.

.

منبع: actualapple


عصر تکنولوژی، تکرا

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر