;
coinex

عرضه گلکسی نوت 7 به خاطر انفجار چند دستگاه به تعلیق درآمد

عرضه گلکسی نوت 7 به خاطر انفجار چند دستگاه به تعلیق درآمدسامسونگ الکترونیک، عرضه گلکسی نوت 7 را به دلیل گزارشاتی از انفجار چند دستگاه در هنگام شارژ، فعلا به به حالت تعلیق در آورده است. بنا بهخبرگزاری یونهاپ کره جنوبی، تحویل فبلت پرچمدار سامسونگ، از اوایل این هفته آغاز شد. از طرفی گزارش خرابی های گلکسی نوت 7 از سوم شهریور ماه، درست 5 روز پس از انتشار رسمی آن اعلام شد.

اگرچه آمار فروش گلکسی نوت 7 نسبت به گلکسی اس 7 سامسونگ، افزایش قابل توجهی داشته است، و  از تاریخ 29 مرداد 400000 واحد از آن به فروش رفته، با این حال با توجه به گزارشات منتشر شده، به نظر می رسد که هم از نظر سخت افزای و هم از نظر نرم افزاری نسبت به گلکسی اس 7، ضعیف تر است. پیش از این نیز گزارشاتی مبنی بر مشکلات نرم افزاری گلکسی نوت 7، اعم از کرش کردن منتشر شده بود.

سامسونگ در مصاحبه با یونهاپ به بیانیه ای برای تائید و یا رد کردن، تعلیق فروش گلکسی نوت 7 اشاره نکرده است ولی این شرکت کره جنوبی اعلام کرد: ” ما در حال بررسی این هستیم که تحویل گلکسی نوت 7 را متوقف کنیم و یا به عرضه ی آن ادامه دهیم”.

تا کنون بنا به گفته ی مقامات ارتباطات یونهاپ، اپراتور کره جنوبی، شرکت SK Telecom و LG Uplus Corp عرضه گلکسی نوت 7 را متوقف کرده اند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر