;
coinex

معرفی لپ تاپ گیمینگ جدید ایسر

معرفی لپ تاپ گیمینگ جدید ایسرکمپانی ایسر در کنفرانس IFA 2016 یک لپ تاپ گیمینگ جدید در اندازه ی بزرگ، به نام Predator 21X معرفی کرد.

پیش از این نیز ایسر لپ تاپ گیمینگ تولید کرده بود، اما هیچ کدام از آنها شبیه به لپ تاپ جدید این شرکت نیستند. لپ تاپ گیمینگ جدید ایسر که در تصاویر قابل مشاهده است، Predator 21X نام دارد و با وجود دارا بودن نمایشگر 21 اینچی منحنی می توان به راحتی آن را یک کامپیوتر رو میزی خطاب کرد. در واقع این اولین لپ تاپ جهان است که چنین تمایزی دارد. همچنین دو کارت گرافیک NVIDIA GeForce GTX 1080 به همراه SLI از جمله مشخصات سخت افزاری آن است.

این لپ تاپ در کنفرانس IFA 2016 دیده شد و مورد بررسی قرار گرفت. گفته می شود که لپ تاپ گیمینگ جدید ایسر، بسیار سنگین است و حدود 8 کیلوگرم وزن دارد. همچنین رزولوشن نمایشگر 21 اینچی غول پیکر آن، 2560 در 1080 پیکسل است که هنگام بازی و یا تماشای فیلم، کاربر را غرق در تصاویر می کند اما ویژگی های جالب این لپ تاپ به اینجا ختم نمی شود، در قسمت پاییین نمایشگر بزرگ آن، تکنولوژی ردیاب چشم Tobii بکار رفته است که این امکان را برای کاربر فراهم می کند تا هنگام بازی، به جای کنترل با موس یا کیبورد با چشم به جنگ با دشمن بپردازد.

در مورد صفحه کلید لپ تاپ Predator 21X باید بگوییم که مجهز به یک طراحی مکانیکی بسیار زیباست که با سوئیچ های Cherry MX و نور RBG تکامل می یابد. این صفحه کلید به شکلی است که تایپ کردن با کلید های کلیکی آن، برای کاربر خوشایند است.  همچنین ترک پد موجود بر این لپ تاپ، به یک صفجه کلید عددی تبدیل می شود.

Predator 21X در بخش های سخت افزاری و سایز کلی، غول پیکر است. این لپ تاپ در کنار دو کارت گرافیک NVIDIA، از پردازنده ی هسته ای نسل 7 اینتل نیز برخوردار است. همچنین مجهز به سیستم صوتی 4.2 کاناله به همراه پشتیبانی از Dolby Audio و 5 سیستم فن است که سه تا از آنها مدل های فلزی AeroBlade هستند و برای کاهش حرارت دستگاه، عملکرد خوبی دارند. هیچ مشخصاتی در مورد عمر باتری این لپ تاپ در اختیار نیست اما بدیهی است که این دستگاه با این قدرت پردازش را نمی توان برای طولانی مدت بدون منبع انرژی، بکار بست.

تا کنون قیمت و مشخصات لپ تاپ گیمینگ جدید ایسر اعلام نشده است اما ایسر عرضه ی آن را از اوایل سال آینده ی میلادی آغاز خواهر کرد.  همچنین احتمالا از لپ تاپ های گیمینگ کنونی که در بازار موجود است، گران تر خواهد بود.

.

منبع: engadget

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    ممنون از شما

    پاسخ